اخبار دزفول

نجات جان جوانی سقوط کرده از ارتفاع در شهیون دزفول

خلاصه خبر
  • رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از امدادرسانی به مرد جوان ۲۸ ساله ای حادثه دیده در نزدیکی روستای سرتنگ، از توابع بخش شهیون دزفول، خبر داد.

به گزارش دزفوری از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، رضا معمارزاده در تشریح این عملیات اظهار کرد: عصر روز چهارشنبه حوالی ساعت ۱۸ گزارشی مبنی بر سقوط مرد جوانی ۲۸ ساله از روی پشت بام خانه ای در نزدیکی روستای سرتنگ از توابع بخش شهیون دزفول به مرکز عملیلت بحران فوریتهای پزشکی این شهرستان اعلام شد.

وی ادامه داد: با توجه به تاریک شدن هوا و عدم امکان پرواز بالگرد در آن ساعت از روز، هماهنگی های لازم جهت امدادرسانی از طریق راه زمینی طی عملیاتی مشترک بین اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر دزفول انجام شد.

معمارزاده به سخت گذر بودن منطقه عملیات اشاره کرد و افزود: با توجه به تاریکی شب و کوهستانی بودن مسیر عملیات، امدادرسانی در زمانی نزدیک به ۱۲ ساعت به طول انجامید.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول به آسیب دیدگی در نواحی کتف و کمر مصدوم اشاره کرد و افزود: فرد مصدوم به کمک آمبولانس اورژانس جهت تکمیل اقدامات درمانی به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شد.

گفتنی است آقایان مهران موسی حسینی و بهزاد اسدی از کارشناسان فوریتهای پزشکی دزفول و همچنین آقایان رضا کرمی، علیرضا قلی پور و حسین آدینه دزفولی از نجات گران هلال احمر این‌ شهرستان انجام این عملیات امدادی را عهده دار بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا