اخبار دزفول

رسالتی‌فر: ترافیک میدان رودبند به مرحله خطرناکی رسیده است

به گزارش دزفوری به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول، نایب رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به بازدید تعدادی از اعضای این شورا از روند آسفالت کوی مقاومت دزفول گفت: متاسفانه در این بازدید مشاهده شد که نظارتی بر اجرای این آسفالت وجود نداشته که این موجب شده تا آسفالت اجرا شده از کیفیت خوبی برخوردار نباشد و انتظار می رود ناظران تا پایان کار در محل حضور داشته باشند.

غلامعلی رسالتی نظارت قوی و جدی بر اجرای آسفالت معابر را مورد تاکید قرار داد و افزود: ترافیک میدان رودبند به مرحله خطرناکی رسیده است که باید گام دوم ساماندهی این میدان آغاز شود.

وی با اشاره به گلایه مردم شهر بن جعفر از وضعیت آسفالت این محور گفت: شهرداری دزفول به عنوان پیمانکار تنها وظیفه آسفالت محدوده‌ای از این محور را به عهده داشته است ولی معلوم نیست اکنون صاحب این جاده کیست؛ مردم با مشکل جدی مواجه‌ هستند و چاله‌های جاده ماشین‌های عبوری را دچار خسارت می‌کنند.

رسالتی فر با اشاره به اجرای طرح حجاب و عفاف گفت تعدادی از کسبه طی تماس های تلفنی ضمن قدردانی از برقراری این طرح اعلام کرده اند به مشتریان بی حجاب تذکرات لازم را می دهند اما در اجرای این طرح دچار سردرگمی شده اند.

وی افزود این کسبه خواستار چاره اندیشی نهادهای بالا دست تا تصویب نهایی طرح حجاب و عفاف در مجلس شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا