اخبار دزفول

دفترچه عوارض شهرداری دزفول در موعد مقرر تهیه و تصویب شد

به گزارش دزفوری، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر دزفول در نشست شورای شهر با اشاره به رد دفترچه عوارض شهرداری دزفول توسط هیات تطبیق فرمانداری گفت: دفترچه عوارض ۱۴۰۲ شهرداری دزفول در موعد مقرر در اسفند سال گذشته در زمان مقرر تهیه و تصویب شد.

علیرضا مجدی نسب افزود: دلیل رد دفترچه عوارض شهرداری دزفول انطباق نداشتن برخی فرمول‌های آن با قانون درآمدهای پایدار ابلاغی وزارت کشور است که این قانون اواخر سال ۱۴۰۱ به شهرداری‌ها ابلاغ شد این در حالی است که دفترچه عوارض شهرداری دزفول پیش از این ابلاغیه مصوب شده و به هیات تطبیق فرمانداری ارسال شده بود.

مجدی نسب بیان کرد: هیات تطبیق با توجه به مغایرت‌های دفترچه عوارض با قانون جدید درآمدهای پایدار ابلاغی وزارت کشور ابلاغی اسفند ۱۴۰۱ به این دفترچه اشکال‌هایی گرفت و آن رابرای اصلاح به شورا بازگرداند.

وی ادامه داد: بازگشت این دفترچه همزمان با تغییر شهردار و انتصاب شهردار جدید شد که در اولین اقدام شهردار دزفول نیز مسول واحد درآمدی شهرداری که دفترچه عوارض را تهیه کرده بود تغییر کرد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر دزفول ضمن قدردانی از تمام تلاش‌هایی که تیم واحد درآمدی شهرداری برای اصلاح دفترچه عوارض انجام داده است، گفت: به نظر می‌رسد که اشراف نداشتن این تیم به تدوین دفترچه، بخشی از دلایل رد دفترچه عوارض شهرداری باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا