اخبار دزفولاخبار سراسریویژه
موضوعات داغ

انتصاب عجیب؛ پاپی‌زاده رئیس سازمان امور عشایر شد

خلاصه خبر
  • کسانیکه سابقه کاملا روشنی از قومیت‌گرایی و نژادپرستی را در کارنامه خود دارند، چگونه ممکن است به پستی(هرچند کم ارزش) منصوب شوند که اساسا سروکار زیادی با مسئله بافت‌های قومیتی مختلف در کشور هم دارد.

به گزارش دزفوری، قومیت‌گرایی آفتی بزرگ در دنیای سیاست است که متاسفانه در بین برخی مسئولان کشور رواج دارد. از برآیندهای مضر این مسئله، ایجاد باند و مافیای قومیتی است که می‌تواند شایسته‌سالاری را مبدل به رابطه‌سالاری کند.

تجربه تلخ قومیت‌گرایی چیزی است که ما سال‌ها در دزفول شاهد آن بوده‌ایم و نتایج حاصل از این تفکر را در ۸ سال نمایندگی نماینده سابق و علی‌الخصوص سال‌های ۹۶ تا ۹۸ بوضوح مشاهده کردیم.

امروز همان نماینده‌ای که در آن فایل صوتی جنجالی‌اش، اقوام شهرستان دزفول را مانند خیار و گوجه از هم سوا کرد! به پستی منصوب شده که علی‌رغم اهمیت کم آن، با مسئله بافت‌های قومیتی سروکار زیادی دارد.

مشخص نیست چه فردی و یا جریانی اصرار دارد که وی را به این پست منصوب کند، چراکه یکبار در دولت روحانی هم او به این پست منصوب و بنابه‌دلایلی حکمش لغو شد. این حجم از دوندگی برای انتصاب یک فرد به یک پست مشخص، آن هم در دو دولت کاملا متفاوت، جای سوال و تعجب دارد.

عباس پاپی‌زاده صبح امروز با حکم وزیر کشاورزی به ریاست سازمان امور عشایر کشور منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا