اخبار دزفول

اقدام‌ به خودکشی در دزفول ختم به خیر شد

به گزارش دزفوری از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول و به نقل از سرپرست این سازمان اقدام به خودکشی با تلاش آتش نشانان دزفولی ختم به خیر شد.

وی در این باره گفت در ساعت ۱۲ و پنجاه و هشت دقیقه طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش اقدام به خودکشی یک مرد میان سال بهمراه دو فرزند خردسال اطلاع رسانی شد.

محمد مهرآفرین سرپرست آتش نشانی دزفول در ادامه گفت پس از دریافت گزارش توسط ستاد فرماندهی عملیات سریعا دو اکیپ از ناجیان ۱۲۵ ایستگاه های شماره ۱ و ۲ به محل گزارش شده واقع در خیابان وصال شیرازی نبش خیابان استقلال اعزام و بلافاصله عملیات را آغاز کردند.

با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک مرد میانسال بهمراه دو کودک خردسال ۳ و ۶ ساله با رفتن بر روی پشت بام منزل مسکونی قصد اقدام به خودکشی دارد که بلافاصله آتش نشانان اقدامات لازم را در محل انجام دادند.

دقایقی بعد آتش نشانان با صحبت کردن با این مرد و منصرف نمودن وی از خودکشی، در عملیاتی غافلگیر کننده و ضربتی موفق به گرفتن فرد مورد نظر و نجات دو کودک خردسال شدند و خوشبختانه ختم به خیر شد.

مهر آفرین تصریح کرد علت اقدام به خودکشی، توسط پلیس تحت پیگیری است و فرد مورد نظر تحویل نیروهای اورژانس اجتماعی( ۱۲۳) حاضر در محل گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا