اخبار دزفول

واکسیناسیون سربازان پایگاه وحدتی دزفول توسط اندیمشک!

به گزارش دزفوری به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، فرمانده پایگاه شکاری وحدتی [دزفول] در حاشیه بازدیدی از واکسیناسیون کارکنان وظیفه و بیماران صعب العلاج پایگاه شکاری وحدتی ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمان بیمارستان این پایگاه گفت: در این طرح که با همکاری اداره بهداشت شهرستان اندیمشک بیش از ۶۰۰ دوز واکسن جهت واکسینه کردن سربازان این پایگاه تهیه گردید و کلیه سربازان این پایگاه واکسینه شدند.

امیر ولدی افزود:انشالله ظرف چند روز آینده با همت اداره بهداشت شهرستان اندیمشک طرح واکسیناسیون کارکنان و خانواده‌های ساکن کوی سازمانی هم شروع خواهد شد.

وی در ادامه با توجه به فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در خصوص پشتیبانی نیرو‌های مسلح از کادر درمان در خصوص مقابله با بیماری کرونا گفت: پایگاه شکاری وحدتی با تمامی زیر ساخت‌ها و تجهیزات مرتبط با پیشگیری از بیماری کرونا اماده کمک رسانی در جبهه‌های مقابله با کروناست و بیمارستان این پایگاه در حالت اماده باش کامل قرار دارد.

امیر ولدی در پایان گفت: سلامتی کارکنان وظیفه برای ما بسیار مهم و حیاتی است و در مسیر حفظ سلامت سربازان که در اصل امانت خانواده هایشان نزد ما هستند از هیچ کوششی دریغ نمیکنیم و واکسینه کردن سربازان نشان‌دهنده همین موضوع است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا