اخبار دزفول

برپایی نمایشگاه دستاوردها و معرفی هنرستان‌های دزفول

خلاصه خبر
  • نمایشگاه دستاوردها و معرفی هنرستان‌های دزفول روز یکشنبه با حضور مسوولان محلی در سالن دبیرستان کوثر این شهرستان برپا شد.

به گزارش دزفوری از ایرنا، فرماندار ویژه دزفول روز در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، نمایشگاهی از دستاوردهای هنرستان‌های فعال دزفول توسط آموزش و پرورش برپا شده است.

علی فرهمندپور هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی دانش آموزان با رشته‌های کار و دانش عنوان کرد و افزود: باتوجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین، سوق دادن دانش آموزان به اینگونه رشته‌ها برای بازار کار آینده موثر است.

وی ادامه داد: این رشته‌ها فضایی ایجاد می‌کنند تا والدین و دانش آموزان نوع کار و ارتباط با بازار کار آینده خود را ببیند و رغبت بیشتری برای تحصیل در این رشته‌ها داشته باشند. 
فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: در این بازدید قرار شد کمبودها و نیازمندی‌های این رشته‌ها جمع آوری و در شورای آموزش و پرورش شهرستان دزفول نسبت به تعیین بودجه از طریق کمیته برنامه ریزی و خیران اقدام شود.

سرپرست آموزش و پرورش دزفول نیز هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی هنرستان‌ها، آموزش مهارت به دانش آموزان و هدایت تحصیلی دانست و گفت: این نمایشگاه در ۲۰ غرفه تدارک دیده شده و تا ۲۰ اردیبهشت ماه دایر است.

امیر ظاهر طحان افزود: علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هر روز از ساعت هشت تا ۱۱ صبح و ۱۸ تا ۲۲ در محل حاضر شوند ضمن اینکه در روزهای تعطیل، این نمایشگاه فقط عصر دایر است.

منبع
ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا