اخبار دزفول

مراکز دارویی در طرح سلامت نوروزی فعال هستند

به گزارش دزفوری از وبدا، دکتر داود سلمان پور، اظهار داشت: هدف از تشکیل نشست با داروسازان شهرستان دزفول برنامه ریزی برای مدیریت فعالیت داروخانه های شبانه روزی، درمانگاهی و روزانه برای ارائه خدمات دارویی به شهروندان و میهمانان نوروزی می باشد.

دکتر سلمان پور افزود: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده کلیه داروخانه های مستقر در درمانگاه های شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات به شهروندان محترم و میهمانان نوروزی خواهند بود.

معاون غذا و دارو اضافه کرد: داروخانه های شبانه روزی طبق قانون و رسالت ذاتی خود در طول ایام تعطیلات حضور فعال دارند. همچنین برخی از داروخانه های روزانه که در مسیرهای پرتردد میهمانان نوروزی قرار دارند به صورت نوبتی فعال می باشند.

وی در خاتمه از تلاشهای داروسازانی که در این طرح نوروزی شرکت داشته اند تشکر و قدردانی نمود و همچنین از کلیه همکارانی که در ارائه خدمات فنی در تأمین و عرضه داروهای عمومی و به خصوص داروهای تخصصی برای بیماران خاص و صعب العلاج در سال جاری گامهای استواری برداشتند تقدیر کرد.

این جلسه هم اندیشی با داروسازان شهرستان دزفول در روز شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی دزفول برگزار گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا