اخبار دزفول

پیام تبریک دکتر صافی، رئیس دانشگاه آزاد دزفول به مناسبت روز معلم

خلاصه خبر
  • دکتر سید محمد مهدی صافی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در پیامی، با گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، روز بزرگداشت مقام شامخ معلم را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

«مَنْ وَقرَ عالِماً فقدْ وَقرَ ربَّه»
هرکس دانشمندی را گرامی بدارد، بی‌گمان پروردگارش را گرامی داشته است. امام علی (ع)

دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و آغاز هفته‌ی معلم فرصت مغتنمی است تا تلاش‌ها و مجاهدت‌های علمی و آموزشی معلمان و استادان عرصه‌ی علم و آموزش پاس داشته شود.

این روز، یادآور افکار و اندیشه‌های مجاهد نستوه و فیلسوف بزرگ انقلاب اسلامی علامه شهید مرتضی مطهری است. جای آن دارد که رهاورد تلاش‌های فکری آن شهید والامقام بیش از پیش به نسل‌های نوخاسته شناسانده و جامعه‌ی علمی کشور از آموزه‌های فکری وی بهره‌مند گردد.

معلمی شغل انبیاء و راه رسم عاشقی در فضای تعلیم و تربیت و پرورش نسل‌های آینده است و بی شک ترویج دانش و بینش در میان دانشجویان وظیفه‌ای است خطیر و ارزشمند که آثار آن در پیشرفت و سربلندی میهن عزیزمان به وضوح مشهود است.

استادان، به عنوان یکی از ارکان توسعه علمی کشور در شکل‌گیری شخصیت علمی و فرهنگی دانشجویان نقشی ماندگار دارند و بدون تردید اعتلای دانش، فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند استادانی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید اهتمام می ورزند.

ضمن ابراز قدرشناسی از کوشش‌های بی‌دریغ تمام اساتید خستگی ناپذیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، موفقیت در این رسالت خطیر و روزهایی خوش و با نشاط؛ توام با صحت و سلامت را از خداوند متعال آرزومندم.

دکتر سید محمد مهدی صافی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا