اخبار دزفولویژه

فرماندار دزفول: گردشگری سردشت، ظرفیتی بکر برای سرمایه گذاری است

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به ظرفیت‌های بخش سردشت این شهرستان گفت: گردشگری بخش سردشت، ظرفیتی بکر برای سرمایه گذاری است.

به گزارش دزفوری، علی فرهمندپور یکشنبه در جریان بررسی ظرفیت‌های سردشت دزفول در بخشداری این بخش افزود: استفاده از ظرفیت‌های گردشگری سردشت نیاز به تبلیغات برای معرفی به مردم ندارد چرا که این بخش یک جاذبه مطرح شده است که می‌توان در آن سرمایه گذاری و کسب درآمد کرد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و جاذبه‌های گردشگری سردشت بر لزوم ایده‌پردازی برای ایجاد اشتغال و درآمد در آن تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه همه باید در شرایط اقتصادی فعلی با تعامل و همکاری گام‌های موثری برداریم، گفت: برای مشکل آنتن دهی و اینترنت در بخش سردشت قراردادی با وزارت ارتباطات منعقد شده و پروژه فیبر نوری منطقه تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

وی افزود: درخصوص حضور پزشکان متخصص با بسیج جامعه پزشکی هماهنگی‌هایی انجام شده و بخشدار باید مابقی پیگیری را انجام دهد تا این مشکل نیز برطرف شود.

فرهمندپور درخصوص مشکل کمبود آمبولانس در بخش سردشت گفت: ۲ دستگاه آمبولانس با شناسه‌های مشخص برای شهیون و سردشت گرفته شده که ورود آنها به چرخه درمان این ۲ بخش برعهده مسوولان اورژانس است.

وی افزود: اعتباراتی نیز توسط علوم پزشکی برای تکمیل طرح‌های درمان بستر سردشت اخذ شده که از این پس بخشدار منطقه برای تخصیص آن باید پیگیری‌ کند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول گفت: در انتخاب بخشدار سردشت تلاش شد فردی منصوب شود که نسبت به مردم و مشکلات موجود در منطقه شناخت خوب و کافی داشته باشد و مسائل را تا زمان مرتفع شدن آنها پیگیری کند.

وی اظهار امیدواری کرد بخشدار سردشت مشکلات مردم را به طور دقیق بررسی و راهکار مناسبی برای حل آنها پیدا کند زیرا مردم خواستار پیگیری و تامین نیازهای معیشتی، امنیتی و رفاهی هستند.

فرهمندپور افزود: بخش سردشت به علت داشتن شرکت های بزرگ صنعتی و جاذبه‌های گردشگری نباید محروم باشد و شایسته است که از ظرفیت‌های موجود در منطقه به نحو مطلوب استفاده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا