اخبار دزفول

۸۰ درصد بودجه دزفول به جاده‌های روستایی و بین شهری اختصاص داده شد

به گزارش دزفوری از ایرنا علی فرهمندپور در گفتگوی رادیویی وحدت و پیگیری همه جانبه مسوولان دزفول را برای حل مشکلات موثر دانست و اظهار امیدواری کرد راه اندازی پرواز باری فرودگاه زمینه‌ای برای راه اندازی پروازهای بین‌المللی باشد.
وی افزود: مسوولان دزفول اهتمام ویژه‌ای به دیدار ‌چهره به چهره داشتند و از ابتدای امسال تاکنون چهار دیدار تجمیعی مسوولان ادارات در مناطق مختلف دزفول برگزار شد.
وی ادامه داد: همزمان با دهه مبارک فجر امسال، چهار طرح صنایع تبدیلی در دزفول بهره برداری خواهد شد.
وی حل مشکل مسکن مهر و مسکن ملی را از دیگر دغدغه‌های مسوولان این شهرستان بیان کرد و گفت: نشست‌های متعددی توسط نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ، در تهران و خوزستان برگزار، و مشکل مسکن طلاب این شهرستان حل شد.
فرهمندپور راه اندازی ۶ مرکز واکسیناسیون در نقاط مختلف دزفول را از دیگر اقدامات مهم امسال تاکنون ذکر کرد و ادامه داد: برای مبارزه با کرونا مراکز سیار نیز در دزفول فعال شدند تا شاهد کمترین درگیری با این بیماری در سطح شهرستان باشیم .
فرماندار ویژه دزفول افزود: مرمت پل باستانی دزفول نیز با تفاهم‌نامه‌ای که با میراث فرهنگی بسته شد آغاز شده است.
وی بیان کرد: چندین برنامه فرهنگی از جمله یادمان شهدا، ویژه برنامه‌های محرم و صفر، یادواره شهدای مدافع حرم اندیمشک و دزفول ، در دزفول برگزار شد که تاثیر بسزایی در تقویت وحدت بین ۲ شهر داشت.
وی برگزاری رویداد جوان موفق و ذهن خلاق برای کشف استعدادهای جوان را از دیگر برنامه های اجرا شده امسال دانست و افزود: نمایشگاه توانمندی زنان روستایی به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار و اشتغالزایی آنها در استان برگزار شد و ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای این اقشار در نظر گرفته شد .
وی گفت: مسیر شکافی و احداث جاده عشایری امامزاده زید به طول ۱۳ کیلومتر در بخش سردشت، احداث تاسیسات آبرسانی درچند روستای دزفول،فعال شدن پروژه جاده بن جعفر، میانرود و صفی آباد، آغاز طرح روشنایی جاده شوشتر از یعقوب لیث تا سیاه منصور از دیگر اقدامات انجام شده طی امسال می باشد .
وی ادامه داد: نمایشگاه ظرفیتهای صنعتی و توسعه دزفول به مناسبت روز چهارم خرداد در دزفول راه اندازی خواهد شد تا مردم با ظرفیت های صنعتی شهرستان دزفول نیز آشنا شوند .
فرماندار ویژه دزفول اظهارداشت: با توجه به درخواست های مکرر مردم، ۸۰ درصد بودجه شهرستان در سال جاری به جاده های روستایی و بین شهری اختصاص داده شد که پروژه بن جعفر، ماهوربرنجی، شهید کریمی، شیرین آباد و زاویه خرسان از جمله این طرح ها بود .
فرهمندپور افزود: توسعه انشعاب گاز، بهسازی محور گاومیر، احداث ساختمان آتش نشانی میان میانرود، احداث مرکز خدمات جامع سلامت بخش چغامیش، اجرای شبکه آب سرباز سیاه منصور، افتتاح کارگاه تولید لوازم و پلاستیک یکبار مصرف و شرکت تولید و تولید روغن خودرو در دزفول از جمله طرح هایی هستند که با حضور مسئولان به مناسبت دهه فجر افتتاح می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا