اخبار دزفول

پایان مسابقات کاپ آزاد پرورش اندام در دزفول

خلاصه خبر
  • مسابقات کاپ آزاد پرورش اندام، بادی کلاسیک‌ و فیزیک در دزفول برگزار شد.

حاجی سبیلی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام دزفول اظهار کرد: مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک‌ و فیزیک کاپ آزاد روز گذشته دوم بهمن‌ماه باحضور تیم‌هایی از چهار استان کشور در مجموعه سالن ورزشی مجدیان دزفول برگزار شد.

وی گفت: مسابقات در سطح کیفی خوبی برگزار شد و در این مسابقات ۱۱۳ ورزشکار از اهواز، رامهرمز، شوشتر، امیدیه، استان تهران، استان ایلام و مرودشت استان فارس حضور داشتند.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام دزفول افزود: این مسابقات در سه رشته بادی کلاسیک، فیزیک و پرورش اندام به مناسبت دهه فجر و یادبود سالگرد شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان به انجام رسید.

وی با اشاره به تیم‌های برتر، گفت: در رشته بادی کلاسیک، باشگاه اِکسیر با ۷۱ امتیاز، باشگاه وی آی پی با ۵۳ امتیاز و باشگاه فرخی با ۵۲ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند، در رشته پرورش‌اندام باشگاه اکسیر با ۹۰ امتیاز، باشگاه وی آی پی با ۷۸ امتیاز و باشگاه فرخی با ۳۲ امتیاز مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته فیزیک باشگاه وی آی پی با ۳۵ امتیاز، باشگاه رحیم با ۳۲ امتیاز و باشگاه اکسیژن مرودشت فارس با ۲۸ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا