اخبار دزفول

۱۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان خیریه سرطانی دزفول نیاز است

خلاصه خبر
  • رئیس بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول گفت: برای تکمیل و تجهیز فاز دوم بیمارستان هشت طبقه خیریه سرطانی دزفول، افزون بر یکهزارو ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

محمدرضا اسماعیل چگنی افزود: تاکنون حدود ۸۵۰ میلیارد ریال برای ساخت فاز دوم بیمارستان هشت طبقه خیریه سرطانی دزفول هزینه شده است.
وی پیشرفت این فاز بیمارستان را حدود ۶۰ درصد اعلام و بیان کرد: اکنون مرحله سفت کاری بیمارستان پایان یافته و وارد مرحله نازک سازی شده است.
رئیس بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول گفت: برای تکمیل و تجهیز فاز دوم بیمارستان، یکهزار و۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که انتظار می‌رود با کمک خیرین تکمیل و بهره برداری شود.
وی افزود: فاز دوم بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول در کنار ساختمان پنج طبقه مرکز درمانی امام حسن مجتبی (ع) در ساختمانی هشت طبقه با زیربنای حدود ۹ هزار مترمربع در حال تکمیل و تجهیز است.
اسماعیل سالم بیان کرد: این بیمارستان، ۱۰۵ تخت بیمارستانی را در خود جای خواهد داد و دارای کلینیک‌های پزشکی و دندانپزشکی، ماموگرافی، چهار اتاق عمل، مراقبت‌های ویژه انبار، اطفال و سایر بخش‌های بیمارستانی خواهد بود.
وی ادامه داد: این بیمارستان با مجوز وزارت بهداشت و با حمایت مالی و معنوی خیران ساخته شده و با تکمیل آن،‌ تمام نیازهای بیماران سرطانی در این بیمارستان مرتفع می‌شود.
رییس این بیمارستان خیریه گفت: در این بیمارستان که با گرایش سرطان راه اندازی می‌شود امکان غربالگری سرطان به منظور جلوگیری از ابتلای سرطان و درمان سخت تر نیز فراهم است.

وی با بیان اینکه تمام هزینه‌های این بیمارستان تاکنون توسط خیرین تامین شده‌اند، افزود: ماموگرافی، آندوسکوپی و کولونوسکوپی با هدف غربالگری، پیشگیری و تشخیص زودهنگام بیمار انجام می‌شود.

منبع
ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا