اخبار دزفول

اتخاذ تدابیر لازم برای ارائه خدمات درمانی به شهروندان دزفول در ایام نوروز

به گزارش دزفوری، روابط عمومی مرکز بهداشت دزفول در اطلاعیه ای اعلام کرد؛ با توجه به ایام نوروزی پیش رو و همچنین ورود مسافران نوروزی به شهرستان، برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی صورت گرفته که شرح آن بدین صورت است؛

مراکز خدمات جامع سلامت شهر میانرود، خیبر، شهدای سردشت و شهدای شهیون به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافران هستند.

مرکز خدمات جامع سلامت شهید بادروج (شماره پنج) واقع در خیابان آیت اله قاضی روبه روی درمانگاه امام علی (ع) از ساعت ۸ الی ۱۲ خدماتی همچون واکسیناسیون روتین کودکان و مراقبت های ویژه مادران باردار را پوشش خواهد داد.

مرکز تیروئید و مرکز شنوایی سنجی (واقع در بهاران، نبش بهاران ۲، مرکز خدمات جامع سلامت رفعیان) نیز در روزهای ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و ۲ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۸ الی ۱۲ به منظور انجام نمونه گیری و انجام شنوایی سنجی نوزادان تازه متولد شده فعال می باشد.

مرکز پیشگیری و مراقبت از درمان هاری واقع در اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول (دکتر گنجویان) به صورت حضوری (۷:۳۰ الی ۲۴) و آنکال (۲۴ الی ۷:۳۰) فعال می باشد. همچنین در این مرکز در تعطیلات رسمی نوروز نمونه گیری کووید از ساعت ۸ تا ۱۳ انجام می گیرد.

سرم عقرب زدگی و مار گزیدگی در مراکز شبانه روزی سردشت، باغچه بان و خیبر جهت موارد احتمالی گزش عقرب و مار مهیا می باشد.

سامانه تلفنی ۱۹۰ برای دریافت شکایات بهداشتی از اصناف و شماره تلفن ۴۲۲۳۰۰۸۰ به منظور گزارش بیماری های واگیردار در دسترس شهروندان قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا