اخبار دزفول

سید احمد آوایی حق دانشگاه جندی شاپور دزفول را پس گرفت! / غرامت خسارت به دانشگاه پرداخت می شود

سید احمد آوایی، نماینده مردم شریف شهرستان دزفول در گفتگو با دزفوری اظهار داشت:
با پیگیری‌هایی که از طریق رایزنی با مقامات ارشد دولت و به ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه صورت گرفت، مقرر شد مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به عنوان غرامت تخریب و آسیب به دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول به این شهرستان پرداخت شود.

نماینده دزفول ادامه داد: خط قرمز من تحقق مطالبات مردم است و در مسیر احقاق حق مردم شریف شهرستان دزفول از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

به گزارش دزفوری، از ماجرای تلخ اسفند ماه ۹۷ و حمله به ساحت مقدس شهدا و تخریب دانشگاه جندی شاپور دزفول قریب به ۲ سال میگذرد و اما هیچگاه زمان نمیتواند درد های تسکنین نشده را درمان دهد مگر اینکه بر زخم هایی که ناجوانمردانه بر پیگر شهرم زده شده مرهمی گذاشته شود و حقوق پایمال شده احقاق شود.

سکوت مشمئز کننده برخی مدیران در آن زمان در خصوص تخریب های صورت گرفته در دانشگاه جندی شاپور بیش از هر چیز دیگری مردم شریف دزفول را مایوس و نا امید کرد.

اما پس از وحدت شکوه آمیز مردم در اسفند ماه ۹۸ خون تازه ای به رگ های نیمه جان دزفول تزریق شد و دزفول دوباره در مسیر توسعه،اقتدار و پیشرفت قرار گرفت.

در چند روز گذشته پس از جلسه سید احمد آوایی نماینده مردم شریف دزفول در مجلس شورای اسلامی با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه موضوع مظلومیت و خسارات وارد شده به دانشگاه جندی شاپور توسط عده ای اراذل و اوباش مطرح گردید و در نهایت امر پس از سالها سکوت حق این دانشگاه پس گرفته شد و مبلغ ۶ میلیارد تومان به عنوان غرامت و جبران خسارت به این دانشگاه بزرگ کشور تخصیص داده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا