اخبار دزفول

آیین تجلیل از برگزیدگان برتر کنکور سراسری ۱۴۰۲ دزفول برگزار گردید

به گزارش دزفوری از روابط عمومی آموزش و پرورش دزفول، صبح روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۲، آیین تجلیل از برگزیدگان برتر کنکور سراسری ۱۴۰۲ شهرستان دزفول با حضور علیرضا خردمند معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، سید باقر موسوی فخر ریاست شورای شهر، امیر ظاهرطحان مدیر آموزش و پرورش دزفول، دیگر اعضای شورای آموزش و پرورش دزفول و دانش آموزان و والدین ایشان در سالن ایثار برگزار گردید.

فرماندار ویژه دزفول ضمن قدردانی از زحمات دانش آموزان و کادر مدارس در دستیابی به این موفقیت‌ها، اظهار داشت: این دانش آموزان با قبولی در کنکور نتیجه سالها تحصیل و تلاش خود را گرفتند.

علیرضا خردمند افتخار آفرینان امروز را، فاتحان فردای ایران اسلامی دانست و افزود: دزفول به وجود نخبگان سرافراز در عرصه‌های مختلف از دوران دفاع مقدس تا علم معروف است.

وی با قدردانی از خیرین که در ساخت مدارس سهیم بودند، ادامه داد: امروز در تاریخ دزفول ثبت خواهد شد چرا که رکورد ورود به دانشگاه توسط دانش آموزان دزفول در رتبه‌های عالی ثبت شد.

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه آنچه جوان ایرانی را از دنیا متمایز کرده توکل بر خدا است، گفت: علوم انسانی مورد تاکید مقام معظم رهبری مورد غفلت قرار گرفته است البته افتخارآفرینی دانش آموزان در رشته‌های پزشکی باعث غرور و افتخارآفرینی است.


وی افزود: نیاز است در کنار رشته‌های پزشکی و مهندسی به رشته‌های علوم انسانی نیز توجه شود؛ برای پرورش مدیر نیازمند توجه به رشته‌های علوم انسانی هستیم.

خردمند از افرادی که برای اجرای زیر ساخت‌ های آموزشی و ارتقای سطح آموزش و پرورش در سطح شهرستان تلاش کردند، نیز قدردانی کرد.

مدیر آموزش و پرورش دزفول نیز با گرامیداشت یاد ۷۲ شهید فرهنگی و ۷۶۰ شهید دانش آموز این شهرستان، گفت: افتخارآفرینی امروز دانش آموزان حاصل تلاش شبانه روزی آنها، نظارت و آموزش کادر آموزشی و همراهی خانواده‌ها است که باعث پرورش نخبگان شدند.

امیر ظاهرطحان این موفقیت را به شورای آموزش پرورش، خانواده‌ها و مدیران مدارس تبریک گفت و با اشاره به افتخارآفرینی دانش آموزان دزفول در مسابقات و رقابت‌های ملی افزود: این افتخارآفرینی‌ها حاصل تلاش فردی و انسجام اولیا، مربیان و مسوولان شهرستان است.

وی ادامه داد: مسوولان دزفول حق مطلب را برای بیان موفقیت‌های دانش آموزان در رسانه‌ها ادا کنند تا تلاش و همت دانش آموزان و همراهی مدیران و مسوولان دیده شود و نیروهای تعلیم و تربیت برای سال‌های آینده بیش از گذشته تلاش کنند.

مدیر آموزش و پرورش دزفول از دانش آموزان نخبه و برتر نیز خواست رمز موفقیت خود را به دیگر دانش آموزان منتقل کنند.

وی افزود: مدارس غیردولتی تلاش زیادی در امر آموزش و پرورش دارند که انتظار می‌رود مسئولان این مدارس را دریابند و آنها را توسعه دهند.

لازم به توضیح است، ۵۷ دانش آموز دزفول (۲۸ دختر و ۲۹ پسر) در کنکور سراسری ۱۴۰۲ در رشته پزشکی، چهار دانش آموز (۲ دختر و ۲ پسر) در رشته دندانپزشکی و پنج دانش آموز (یک پسر و چهار دختر) در رشته داروسازی قبول شدند.


همچنین ۸۱ دانش آموز در رشته‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر (۳۵ دختر و ۴۶ پسر)، ۱۱۴ دانش آموز در رشته‌های مهندسی دانشگاه‌های دولتی (۴۵ دختر و ۷۳ پسر) و ۴۴ دانش آموز در رشته‌های پیراپزشکی (۲۵ دختر و ۱۹ پسر) از شهرستان دزفول در کنکور سراسری قبول شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا