اخبار دزفول

اجرای ۱۰۲ هزار مترمربع روکش آسفالت در خیابان‌های دزفول

خلاصه خبر
  • شهردار دزفول با بیان اینکه آسفالت معابر و خیابان های دزفول با جدیت توسط شهرداری دزفول در حال انجام است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۰۲ هزار مترمربع روکش آسفالت در خیابان ها و معابر دزفول اجرا شده است.

به گزارش دزفوری از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری دزفول، محمد عتاب اهوازی امروز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت مسیر خروجی علی کله، بخش هایی از خیابان های کشاورز، فردوسی جنوبی، امامت، مطهری جنوبی،مولوی، بهشتی جنوبی،زکریای رازی تا بلوار طباطبایی، آفرینش جنوبی، فردوس، سمیه، آب، استقلال، خسروی، مقاومت های ۱ تا ۶، ولایت و کوچه زرنگار از ابتدای سال جاری تاکنون توسط شهرداری دزفول اجرا شده است.

وی افزود: بخش هایی از کوی کارون، بلوار ایثار،کوی عسکریه، ورودی ورزشگاه مدرس، خیابان جنب کارخانه آرد و مسیر ورودی بیمارستان تامین اجتماعی از دیگر نقاطی هستند که عملیات روکش آسفالت آنها از ابتدای سال جاری تاکنون اجرا شده است.

به گفته شهردار دزفول در مجموع ۱۰۲ هزار و ۲۸ مترمربع روکش آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون اجرا شده است.

عتاب اهوازی در ادامه بهبود وضعیت آسفالت معابر و خیابان ها را یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان برشمرد و تاکید کرد: مجموعه شهرداری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد چرا که رفع نیاز شهروندان و کسب رضایت آنها بزرگترین سرمایه و اولویت مدیریت شهری است بنابراین نهضت آسفالت در دزفول با جدیدت ادامه می یابد.

وی در پایان اظهار امیداوری کرد با تدوام اجرای روکش آسفالت در خیابان ها و معابر مختلف شهر بتوان گامی شایسته در شان و منزلت رضایت شهروندان برداشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا