اخبار دزفول

اسکان مقطعی دانشجویان صنعتی دزفول در خوابگاه‌ها

خلاصه خبر
  • معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با بیان اینکه حدود یک هزار و ۵۰۰ دانشجوی این دانشگاه با بازگشایی حضوری به خوابگاه نیاز دارند، گفت: برنامه به گونه‌ای خواهد بود که همه دانشجویان بتوانند از خدمات خوابگاهی استفاده کنند.

دکتر رضا نیک‌اندیش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونا، تصمیم دانشگاه بر این است که خوابگاه‌ها به صورت تدریجی بازگشایی شوند البته پیش از این نیز خوابگاه را برای دانشجویانی که کار عملی داشتند به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی، باز کرده بودیم.

وی افزود: قطعا دانشجویان در خوابگاه‌ها به صورت تدریجی و با برنامه اسکان داده خواهند شد. کلاس‌های دانشجویان کارشناسی ارشد کاملا حضوری است اما برای دانشجویان کارشناسی در حال برنامه‌ریزی هستیم تا به مرور و با برنامه دقیق در دانشگاه حضور پیدا کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: با برنامه‌ریزی که انجام می‌شود، حتما پروتکل‌ها رعایت خواهند شد و شاهد تراکم دانشجو نخواهیم بود و تاکید اصلی بر اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در خوابگاه‌ها و سالن‌های غذاخوری است.

نیک‌اندیش با بیان اینکه ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول مقداری کمتر از نیاز است، افزود: برنامه به گونه‌ای خواهد بود که همه دانشجویان بتوانند از خدمات خوابگاهی استفاده کنند. تقریبا حدود یک هزار ۴۰۰ تا یک هزار و ۵۰۰ دانشجو به خوابگاه نیاز دارند که این دانشجویان به صورت مقطعی و به تفکیک ورودی، حضور پیدا می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا