اخبار دزفول

پروژه دفع آب‌های سطحی دزفول ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

محمدحسن عیسی زاده روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دزفول در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج دزفول افزود: برای اجرای این طرح در کوی نگارستان و نوفرهنگ ۲ کیلومتر لوله گذاری و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: برای  اجرای طرح دفع آب‌های سطحی در میدان مقاومت سه کیلومتر لوله گذاری و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
شهردار دزفول اظهارداشت: برای اجرای این طرح در بلوار خیبرو کوی امام رضا یک کیلومتر لوله گذاری  و ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تکمیل آن نیاز به همکاری دستگاه های اجرایی دارد.
وی با بیان اینکه شیب شهر دزفول به سمت غرب است، افزود: طبق مصوبه شورای امنیت متولی  پایش تصویری در شهرها شهرداری است که برنامه ای برای تقویت و گسترش آن در دزفول داریم.
عیسی زاده درخصوص بارندگی و آبگرفتگی معابر دزفول گفت: روز گذشته از ساعات اولیه بامداد نیروهای شهرداری برای رفع آبگرفتگی فعال بودند  البته مدیریت این امر مستلزم تشریک مساعی ادارات و مردم است.
وی ادامه داد: ساخت و سازهایی در شهر صورت می گیرد که برخی از آنها مسیر فاضلاب را منحرف می کنند لذا شهروندان نیز باید همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند تا در چنین مواقعی مشکل ایجاد نشود.
شهردار دزفول اظهارداشت: از تابستان اقداماتی برای پیشگیری از مشکلات ناشی از آبگرفتگی و تخلیه آب‌های سطحی انجام و ۸۰ کیلومتر از کانال‌های سرپوشیده لایروبی شدند.
وی با بیان اینکه مشکل آبگرفتگی خیابان شریعتی دزفول با حفر یک چاه رفع شد، افزود: در سیل پیشین، یک بودجه ۳۰ میلیارد ریالی برای این امر  اختصاص یافت ولی جذب نشد که اگر همکاری و  جذب شود اقدامات خوبی می توان با این اعتبار انجام داد.

عیسی زاده بیان کرد: شهرداری آماده همکاری با سایر دستگاه ها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا