اخبار دزفول

برای نخستین بار؛ ترمیم معابر با آسفالت سرد در دزفول

خلاصه خبر
  • معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری دزفول گفت: عملیات ترمیم آسفالت برخی معابر و خیابان‌های شهر دزفول برای نخستین بار با استفاده از آسفالت سرد کیسه‌ای (آسفالت گرانولی) اجرا شد.

به گرازش دزفوری به نقل از روابط عمومی شهرداری دزفول، محمدرضا احمدی روز چهارشنبه افزود: آسفالت سرد کیسه‌ای نوعی آسفالت سرد اصلاح شده‌ و آماده‌ مصرف است که در هر نوع شرایط آب و هوایی برای تعمیر سریع چاله‌ها و ایجاد سطحی یکپارچه و با دوام بالا در انواع روسازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: قابلیت اجرای آسان در هر شرایط آب و هوایی بدون نیاز به تجهیزات خاص، سرعت بالای اجرا، استحکام بسیار زیاد، حمل و نقل آسان، نگهداری درازمدت و صرفه جویی در هزینه‌ها بدلیل مصرف بهینه آسفالت (بدون دورریز) از مزایای استفاده از این آسفالت می‌باشند.

معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری دزفول گفت: استفاده از این آسفالت می‌تواند راه حلی دائمی و به صرفه برای رفع خطر و تعمیر انواع خرابی‌های ناشی از روسازی‌های آسفالت به ویژه خرابی‌های پس از بارندگی باشد.

وی ادامه داد: افزایش ایمنی موتورسواران، کاهش استهلاک و افزایش عمر وسایل نقلیه و ایمنی خودروها در سرعت‌های بالا از دیگر مزایای استفاده از این آسفالت است به همین دلیل شهرداری دزفول استفاده از این نوع آسفالت را به عنوان راه حلی سریع برای ترمیم معابر را در دستور کار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا