اخبار دزفول

جلسه مشترک مسئولان ارشد شهرستان دزفول با کرمی شهردار سابق

به گزارش دزفوری به نقل از روابط عمومی فرمانداری ، عصر امروز دوشنبه نهم فروردین‌ماه ۱۴۰۰ مصادف با روز میلاد حضرت ولی‌عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف جلسه مشترکی میان مسئولین ارشد شهرستان دزفول در محل فرمانداری ویژه شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه که حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی امام‌جمعه دزفول ، سید احمد آوایی نماینده مردم شریف شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی ، علی فرهمند پور فرماندار ویژه ، محمدعلی دوایی فر شهردار و کرمی شهردار سابق دزفول حضور داشتند بر وحدت و انسجام مسئولین شهرستان تاکید و در خصوص برنامه‌ریزی جهت توسعه و پیشرفت شهرستان گفتگو شد.

علی فرهمندپور با اشاره به آنکه اتحاد و همدلی مسوولین راه برون رفت از مشکلات است، اظهار کرد: مسوولان خدمتگزاران مردم هستند زیرا مردم ولی‌نعمت ما و صاحبان اصلی این انقلاب و نظام هستند لذا همه ما باید با وحدت، تعامل و همدلی دست در دست یکدیگر دهیم و با هر آنچه در توان داریم برای رضایت و آسایش مردم از هیچ کوششی فروگذاری نکنیم.

وی افزود: نشان دادن انسجام و وحدت در جشن میلاد امام زمان هدیه به مردم شریف شهرستان دزفول برای ایجاد اعتماد بیش از پیش در سطح جامعه است.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: استفاده از ظرفیت و توانایی‌های مسوولین از جمله مسوولین سابق و فعلی شهرستان از مواردی است که قطعا برای پیشبرد اهداف از آن استفاده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا