اخبار دزفول

حضور علی مربوطی کارآفرین نمونه در شبکه دو سیما

خلاصه خبر
  • علی مربوطی مدیر مجموعه تجاری مادر بعنوان کارآفرین نمونه به برنامه شبکه دو سیما دعوت شد.

به گزارش دزفوری از روابط عمومی مجموعه تجاری مادر، وی در این برنامه اظهار کرد : از سال ۸۰ فعالیت خود را با شرکت طراحی و مونتاژ آسانسور و پله‌برقی در شهرستان دزفول آغاز کردیم و سپس با ورود به حوزه مسکن ۱۰۶۰ واحد آپارتمانی ساخته و تحویل دادیم.

مربوطی در ادامه گفت : مجموعه تعطیلات و سرگرمی مادر به عنوان یک کار ماندگار در سال ۱۳۹۱ شروع به ساخت و راه اندازی شد که در حال حاضر ۸۰۰ نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند.

مدیر مجموعه تعطیلات و سرگرمی مادر با اشاره به اینکه مشاغل دیگر نیز در این مجموعه فعالیت میکنند افزود : با راه‌اندازی فاز دوم مجموعه مادر که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد داشته ، این مجموعه نیز حداقل ۴۰۰ فرصت شغلی دیگر ایجاد خواهد شد.

مربوطی در ادامه در پاسخ به پرسش مجری در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیتهای اجتماعی نیز گفت : وظیفه همه افرادی که خداوند به آنها توفیق داده و در موقعیت خوب اقتصادی قرار دارند این است که بحث امور خیریه و مسئولیتهای اجتماعی مشارکت کنند.

وی افزود : در سال ۹۰ تا ۹۱ مجموعه حمایت از بیماران سرطانی درمانگاهی جهت خدمت‌رسانی به بیماران خاص به ویژه بیماران سرطانی ساخته شد که با کمک خیرین این درمانگاه تبدیل به بیمارستانی با نام بیمارستان امام حسن مجتبی ع شده است که تمام خدمات در آن برای بیماران سرطانی به صورت رایگان انجام میشود و ما نیز این افتخار را داشتیم که در کنار این عزیزان از همان ابتدا همکاری کنیم.

وی در خاتمه گفت : تولید و اشتغال دو عامل مهم جهت توسعه اقتصادی کشور هستند که از دولت محترم تقاضا میشود در حال حاضر که شرایط برای کسب و کارها بهبود یافته به کسانی که در این دو حوزه قصد ورود دارند با رویکردهای دانش‌بنیان حمایت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا