اخبار دزفول

تذکر امام جمعه شهر امام دزفول به شهرداری این شهر

حجت الاسلام والمسلمین فیض الاسلام امام جمعه شهر امام ره در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرامام به ۲۹ آبان فرارسیدن هفته بسیج اشاره کرد و ضمن تبریک این ایام گفت: بسیج پاره تن ملت است امروز ما در جنگ نرم و بسیار پیچیده به سر می بریم و در توجه کانون نظام سلطه هستیم.

وی گفت: دشمن تلاش می‌کند تا از این راه سبک زندگی اسلامی را تغییر دهد از آنجایی که بسیج یک نیروی متخصص جنگ نرم است، میتواند با اتکاء به خداوند نقشه های دشمن را خنثی کند.

وی یادآور شد: بسیج همانگونه که امام راحل فرمودند شجره طیبه است که ثمرات آن بحمدالله به تمام دنیا رسیده است بسیج یک تشکیلاتی است از مردم برای مردم.

خطیب جمعه شهر امام .ره به حکم انتصاب اعضای جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: این شورا در نظام اسلامی اهمیت ویژه ای دارد مرکز فرماندهی فرهنگ در یک قرارگاه ملی است که بسیار تاثیر گزار است. ولی متاسفانه به آن توجه لازم نشده است مسوولین و متصدیان فرهنگ باید بیشتر احساس مسوولیت کنند و بدان راه پیشرفت هر جامعه در دو چیز است. اول فرهنگ باوری و دوم فرهنگ سازی و زمانی فرهنگ سازی محقق خواهد شد که فرهنگ باوری در بین مسوولین باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فیض الاسلام به مشکلات گرانی در کشور نیز اشاره کرد و گفت: این سوال برای مردم پیش آمده که چرا با وجود تغییر دولت مشکل گرانی و تورم و عدم ثبات بازار همچنان باقی است؟
باید گفت نمی‌شود دولت سه ماهه ی آقای رئیسی را با دولت ۹۶ ماهه‌ی آقای روحانی مقایسه کرد. متاسفانه اکثر مشکلات ریشه در تصمیمات دولت قبل دارد.

وی گفت: گرانی، بیکاری و دیگر مشکلات باعث می‌شود که مردم دلسرد بشوند و اگر دولتی بخواهد قدرت بر انجام کارها پیدا کند باید پشتوانه ی مردمی داشته باشد، دولت مردان باید مواظب باشند تا ملت درمورد آنها بی اعتماد نشود. زیرا بدترین میراث یه دولت به دولتی دیگر بی اعتمادی ملت است که متاسفانه دولت قبل نسبت به این مساله مهم توجه لازم را نداشت.

امام جمعه شهر امام .ره یادآور شد: که ملت هم باید صبر انقلابی خود را حفظ کند و آن را از دست ندهد و فرصت لازم را به دولت جدید بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین فیض الاسلام به بعضی از مشکلات شهر امام اشاره کرد و گفت: شهرداری مساله نظافت شهر ‌بخصوص خیابان های پایین شهر را که بیشتر محل تردد احشام است و سبب گله مندی شهروندان محترم شده بیشتر در نظر داشته باشد. پارک‌ها و فضاهای سبز هم آنگونه که شایسته مردم شریف این شهر باید باشند. نیستند.

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از مشکلات تاریکی معابر، خیابان‌ها و میادین این شهر میباشد. که اداره برق و مسوولین باید این مشکلات را رفع کنند. .و با خدماتی که ارائه می‌کنند سبب رضایتمندی شهروندان بشوند.

خطیب جمعه شهر امام .ره به جاده محمد بن جعفر طیار. ع.نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این جاده بارها شاهد حوادث ناگواری هستیم که مسوولین امر باید نسبت به درست کردن این جاده اقدام نمایند. نباید کارها معطل شود این مساله باعث نارضایتی و گلمندی مردم منطقه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا