اخبار دزفول

تقدیر گروه جهادی شهدای مدافع حرم از طلاب جهادی دزفول

خلاصه خبر
  • جلسه تقدیر مدیریت گروه جهادی شهدای مدافع حرم از مدیریت مدرسه علمیّه الزهرا (س) دزفول جهت همکاری در جبهه مبارزه با ویروس منحوس کرونا برگزار شد.

به گزارش دزفوری از خبرگزاری حوزه، جلسه تقدیر مدیریت گروه جهادی شهدای مدافع حرم از مدیریت مدرسه علمیّه الزهرا (س) دزفول جهت همکاری در جبهه مبارزه با ویروس منحوس کرونا برگزار شد.

در این جلسه، فلاطون، مدیر گروه جهادی شهدای مدافع حرم، ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های مدرسه علمیّه خواهران الزهرا (س) دزفول، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های گروه جهادی در بیمارستان بزرگ دزفول و رشادت‌های این جهادگران عرصه سلامت بالاخص طلاب جهادی پرداخت و بیان داشت: انتظار می‌رود مدرسه علمیّه الزهرا (س) دزفول همچون گذشته همکاری‌شان با گروه جهادی شهدای مدافع حرم استمرار یابد.

وی ادامه داد: منطقه معین برای ادامه فعالیت جهادی منطقه پیام نور دزفول است که ان شاء الله با همکاری نیروهای طلاب به نتایج خوب و قابل توجهی دست می‌یابیم.

سپس حجت الاسلام عطارزاده، مؤسس مدرسه علمیّه الزهرا (س) دزفول، نیز ضمن تشکر از نیروهای جهادی و نظم حاکم بر گروه که برگرفته از مدیریت خوب گروه می‌باشد؛ قول مساعدت داد که در تمام شرایط با گروه جهادی همراه خواهیم بود.

همچنین خانم لیه زاده مدیر مدرسه علمیه سطح دو، به بیان پیشنهاداتی پرداخت و گفت: حضور نیروهای طلبه در بیمارستان پیگیری شود جهت مسئله رعایت احکام و مسائل دینی از جمله: نماز، وضو، تیمم بیماران و… که باید در بیمارستانها بیشتر به آن پرداخته شود، در راستای تشویق سایر طلاب مراسمی جهت تشویق و تکریم طلاب جهادی برگزار گردد، جهت پیشگیری از تحریفات تاریخی در آینده، خاطرات جهادگران عرصه سلامت نوشته شود و به صورت تألیف کتاب به رشته تحریر درآید و البته در این راستا نیز مدرسه علمیّه الزهرا (س) دزفول مساعدت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا