اخبار دزفول

جلوگیری از ورود بیش از ۳ تن خرمای غیراستاندارد به بازار دزفول

خلاصه خبر
  • در راستای کنترل و رصد بازار، بیش از سه تن خرمای فاقد علامت استاندارد در دزفول کشف و ضبط شد.

به گزارش دزفوری، رئیس اداره استاندارد شمال خوزستان گفت : در راستای اجرای استاندارد و کنترل و رصد بازار برای جلوگیری از عرضه کالا‌های فاقد کیفیت و علامت استاندارد، کارشناسان اداره استاندارد به صورت مداوم و مستمر از بنک‌داران و عمده فروشان شهرستان دزفول بازرسی می‌کردند.

علی رشیدوند افزود: بازرسی‌ها در حوزه‌های مختلفی از جمله مواد غذایی، برق و الکترونیک، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو و… انجام می‌گیرد.

رئیس اداره استاندارد شمال خوزستان با اشاره به اهمیت سلامت غذایی مردم و کیفیت اقلام خوراکی، عنوان کرد: در همین راستا بازرسی‌ها در حوزه مواد غذایی از حساسیت خاصی برخوردار است.

رشیدوند از کشف بیش از ۳ تن خرمای بدون علامت استاندارد در بازرسی اخیر از بنک‌داران مواد غذایی در دزفول خبر داد و تاکید کرد: پرونده توقیف برای سیر مراحل قانونی به اداره حقوقی اداره کل استاندارد خوزستان ارجاع داده شد.

وی یادآور شد: خرما‌های توقیف شده عمدتاً از نوع خاصویی، بریم و کبکاب بودند.

رئیس اداره استاندارد شمال خوزستان از شهروندان خواست هنگام خرید اقلام مورد نیاز خود حتماً به علامت استاندارد آن دقت کنند.

رشیدوند تاکید کرد: شهروندان با استفاده از سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ و کد رهگیری ۱۰ رقمی زیر علامت استاندارد از اصالت پروانه استاندارد کالا و اقلام مورد نیاز خود مطمئن شوند و سپس اقدام به خرید کنند

وی گفت: از شهروندان درخواست می‌شود که در صورت نبود علامت استاندارد ضمن خودداری از خرید آن کالا، مراتب را برای پیگیری با شماره تلفن ۴۲۵۳۵۶۵۲ به اداره استاندارد اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا