اخبار دزفول

خوزستان قهرمان مسابقات بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی شد

خلاصه خبر
  • تیم بسکتبال خوزستان با غلبه بر تهران عنوان قهرمانی مسابقات بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی را از آن خود کرد.

به گزارش دزفوری به نقل از آنا، رقابت‌های کشوری بسکتبال دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور نمایندگان تیم‌های مناطق ده‌گانه دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد و بعد از برگزاری ۱۵ بازی با تعیین تیم‌های برتر پایان یافت.

این مسابقات که با عنوان یادواره شهید سوداگر در مجتمع ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول برگزار شد، بعد از ۵ روز رقابت نفس‌گیر، تیم خوزستان نماینده منطقه ۱۰ دانشگاه آزاد اسلامی توانست به مقام قهرمانی دست یابد و تیم استان تهران نماینده منطقه ۷ و استان کرمانشاه نماینده منطقه ۵ دانشگاه به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با توجه به امکانات ورزشی مناسبی که دارد پیش از مسابقات میزبان مسابقات کشوری فوتسال خواهران و برادران بود و از هفته آینده نیز مسابقات بسکتبال کشوری خواهران در این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش دزفوری از آنا، مراسم اختتامیه مسابقات بسکتبال دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، سید محمدمهدی صافی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و جمعی از مدیران دانشگاهی برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا