اخبار دزفول

پایانه بار فرودگاه دزفول راه اندازی شد

به گزارش دزفوری به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه، با پیگیری‌های علی فرهمندپور فرماندار ویژه شهرستان و سید احمد آوایی نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی پایانه بار فرودگاه دزفول راه اندازی شد.

علی فرهمندپور فرماندار ویژه شهرستان دزفول در دیدار با محمد دیده‌بان مدیرعامل شرکت آتیلا سیرجنوب ضمن تقدیر از زحمات وی، اظهار کرد: در راستای توسعه فرودگاه دزفول پایانه بار فرودگاه دزفول راه اندازی شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های جناب مشاک مدیرکل هما خوزستان افزود: با این اقدام ارائه خدماتی همچون ارسال نمونه آزمایشگاهی عاری از مواد میکروبی و شیمیایی با تمام بیمارستان‌ها و مراکز آزمایشگاهی، ارسال بارهای فاسد نشدنی به تمامی نقاط کشور از طریق فرودگاه تهران و ارسال مرسولات و پاکت‌های اداری به تمامی استان‌ها انجام می‌گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: ارسال مرسولات قطعات صنعتی و ماشین آلات دقیق کارخانه‌دارها و صنعتگران و ارسال وسایل شخصی، میوه، محصولات لبنی و کشاورزی شهرستان به تمامی نقاط کشور از جمله اقداماتی است که با راه اندازی این پایانه صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، پایانه باری شهرستان همه روزه و در دو نوبت شرایط ارسال بار را به تمامی نقاط کشور را دارد همچنین متقاضیان استفاده از این خدمات می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۶۱۴۲۴۲۹۹۵۵ تماس حاصل فرمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا