اخبار دزفول

رشد بسیار کند پروژه ساخت بیمارستان یازهراء دزفول

علی قمیشی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر یک بخش برای بستری بیماران کرونایی در بیمارستان بزرگ دزفول اختصاص دارد ولی با توجه به ورود سویه جدید اُمیکرون به کشور در حال آماده باش هستیم که اگر با موارد بیماری مواجه شدیم آمادگی لازم را داشته باشیم. 
وی با بیان اینکه بیشترین فعالیت حوزه بهداشت و درمان در دزفول اکنون آگاهی بخشی شهروندان و واکسیناسیون است، گفت: تعداد بیماران سرپایی بیمارستان بزرگ دزفول نیز اخیرا زیاد نشده است.

قمیشی اظهارداشت: همچنان مرکز نمونه گیری فعال است و افرادی که دچار علائم شدید سرماخوردگی هستند را تحت پوشش قرار می دهند.

وی درخصوص وضعیت واکسیناسیون کرونا در دزفول نیز گفت: تاکنون ۵۸۰ هزار دُز واکسن کرونا در دزفول تزریق شده در واقع حدود ۸۴ درصد افراد واجد شرایط واکسن دریافت کرده اند که برای ۶۸ درصد آنها نوبت دوم نیز تزریق شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: در حال حاضر ۲ مرکز شهید درویش زاده و غدیر(موسسه رادمان) در دزفول آماده واکسیناسیون هستند که از شهروندان تقاضا می‌شود برای انجام واکسیناسیون به این مراکز مراجعه کنند ‌.
قمیشی درخصوص ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی دزفول نیز گفت: فاز نخست بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی دزفول با حدود ۶۷ درصد پیشرفت در حال ساخت است.
وی افزود: این بیمارستان با پیگیری نماینده دزفول در مجلس در ردیف بودجه عمرانی سالانه قرار گرفت و پیش بینی می شود در صورت تامین منابع تابستان آینده به مرحله بهره برداری برسد.

شهرستان دزفول در وضعیت آبی کرونا قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا