اخبار دزفول

روشنایی سطح شهر دزفول تا قبل از عید بهبود خواهد یافت

خلاصه خبر
  • رئیس شورای شهر دزفول با اشاره به روند تعویض لامپ‌های روشنایی سطح شهر با لامپ‌های ال‌ای‌دی گفت: تا قبل از عید روشنایی سطح شهر بهبود خواهد یافت.

به گزارش دزفوری، محمدحسن پرآور با اشاره به آغاز عملیات ترمیم، تعویض و نصب روشنایی معابر شهری گفت: با پیگیری ها و رایزنی های صورت گرفته در معیت نماینده و فرماندار محترم، لامپ های روشنایی معابر اصلی شهر جهت روشنایی بیشتر با لامپ های ال ای دی در حال تعویض است و در این فرآیند معابر مناطق کمتر برخوردار نیز روشن میشوند که ان شا الله هم باعث امنیت بیشتر و سهولت تردد و هم موجبات رضایتمندی شهروندان را در پی خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با تقدیر از زحمات مدیریت و پرسنل و کارگران توزیع نیروی برق دزفول افزود: با نزدیک شدن به ایام نوروز و سال نو، تمام تلاش و برنامه ریزی ما اینست که روشنایی معابر شهری تا قبل از عید نوروز و جهت استقبال از بهار بهبود یابد و در این مسیر نیز حرکت می‌کنیم

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. با سلام واحترام هرچند این خبر را دیر دیدم ولی متاسفانه به وعده خودشون مبنی برروشنایی خیابان رضوان ۷ کوی آزادگان دزفول که الان نزدیک به دو سال ونیم میباشد که فاقد روشنایی است هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا