اخبار دزفولویژه

برق برخی از مناطق بخش چغامیش به پایداری رسید

محسن پیام فر رییس اداره برق شهرستان دزفول : در بخش چغامیش طی دو سال اخیر با توجه به رشد بار برق و افزایش اشتراک در بخش چغامیش شاهد افت ولتاژ بودیم که باعث شد اقداماتی جهت پایدار کردن برق شهر چغامیش روستای فضیلی، روستای قلعه خلیل، مبارز آباد و برخی از ماسه شویی‌های منطقه انجام دهیم.

وی افزود: از اردیبهشت ماه سال جاری با توجه به پیک باری که انتظارش می‌رفت با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال عملیات جداسازی برق منطقه از ایستگاه تغذیه برق صفی آباد به طول ۵ کیلومتر خط از ایستگاه موبایل روهینا آغاز شد که روز گذشته این عملیات به پایان رسید.

محسن پیام‌فر
محسن پیام‌فر

رییس اداره برق شهرستان دزفول گفت: مشکل افت ولتاژ برق این مناطق بخش چغامیش از روز گذشته برطرف شد و پیگیر ایجاد یک ایستگاه قطعی در بخش چغامیش به نام ایستگاه وفا هستیم تا مشکل تمام مناطق و روستاهای این بخش کاملاً برطرف شود.

وی ادامه داد: ۱۶ دستگاه ترانس را اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در مناطق جنوبی شهر دزفول وارد مدار شده‌اند.

محسن پیام فر تصریح کرد: بخش عمده‌ای از نوسازی روشنایی معابر دزفول از سال گذشته آغاز شد و با مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد ریال ۲۰۰ دستگاه چراغ در مسیر حدفاصل میدان حج و اوقاف تا پیام نور و خیابان کشاورز حدفاصل خیابان آفرینش و انقلاب انجام شد.

وی بیان کرد: سعی بر آن است که طی هفته جاری، امور برق شمال دزفول با ۷۰ هزار اشتراک در بخش‌های مشترکین، مهندسین و بهره‌برداری آغاز به کار کند.

منبع
عماریون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا