اخبار دزفول

شهرداری پیش از نصب المان‌ها، با کارشناسان فرهنگی مشورت کند

خلاصه خبر
  • امام جمعه دزفول از شهرداری به خاطر نصب المان های شهری در دزفول تشکر کرد و از آنها خواست ضمن دقت بیشتر در این زمینه، پیش از نصب با کارشناسان فرهنگی مشورت کنند.

به گزارش دزفوری، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: دشمن اگرچه به ظاهر توانست وجود فیزیکی حاج قاسم را از ما بگیرد اما مکتب و اندیشه و فکر حاج قاسم در بین ما ماند که این مکتب مرزهای کشورمان را درنوردیده و به کشورهای آزاد جهان رسیده است. 
وی با بیان اینکه دشمن  از ترور غلط خود در مورد حاج قاسم درمانده است گفت: دشمن با شهادت حاج قاسم، فرهنگ و اندیشه‌اش را نهادینه کرد زیرا سردار دلها به یک سرمایه فرهنگی و استکبار ستیز تبدیل شد که نامش پشت دشمن را به لرزه در می‌آورد. 
امام جمعه دزفول با تاکید بر اینکه دشمن از فرهنگ حاج قاسم سلیمانی می‌ترسد گفت: اگر ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا این اشتباه راهبردی را نمی‌کرد فرهنگ و تفکر حاج قاسم  رونمایی نمی‌شد.
حجت الاسلام قاضی دزفول همچنین با تسلیت سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) گفت: یکی از ضروری ترین عرصه‌ها دفاع از حریم امامت و ولایت است که حضرت فاطمه (س) زیباترین جلوه پاسداری از حریم ولایت را به تصویر کشاند و در این زمینه بر گستره تاریخ جاودانه شد.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه(س) با فریادهای جگرسوز خود زیباترین شعار ولایت مداری را در گوش پیروان خویش طنین انداز کرد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه خدمت فاطمه (س) به عالم هستی قابل توصیف نیست گفت: نتوانستیم این بانوی بزرگ را به درستی بشناسیم زیرا خدمت که ایشان کردند از هیچ فرد دیگری برنمی‌آمد و اگر خطبه هدایتگرانه ایشان نبود الان باور نمی‌کردیم حق با علی(ع) است، و اگر این خطبه‌ها نبود دشمن با سیاست خود اجازه نمی داد سخن امام علی(ع) به گوش مردم برسد.
وی در ادامه خطبه‌ها به سالگرد رحلت علامه شیخ محمدتقی مصباح یزدی و سالروز شهادت مظلومانه شیخ نمر روحانی برجسته و انقلابی حجاز به دست رژیم آل صعود را گرامیداشت.

خطیب جمعه دزفول همچنین گفت: پرتاب موفقیت آمیز موشک ماهواره‌بَر سیمرغ که به تازگی صورت گرفت گام بلندی در اعتلای علمی کشور بود و پیام اقتدار کشورمان را به همراه داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از شهرداری به خاطر نصب المان های شهری در دزفول تشکر کرد و از آنها خواست ضمن دقت بیشتر در این زمینه، پیش از نصب با کارشناسان فرهنگی مشورت کنند.
حجت‌الاسلام قاضی دزفولی در پایان خطبه ها، نمازگزاران را به خواندن کتاب ” از چیزی نمی‌ترسیدم”  برگرفته از زندگانی حاج قاسم سلیمانی توصیه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا