اخبار دزفول

صدور حکم قصاص برای قاتل مامور انتظامی دزفول

خلاصه خبر
  • سروان سجاد دالمن نهم مرداد ۱۴۰۰ در درگیری با سارقان مسلح از ناحیه سر مجروح و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

رئیس دادگستری شهرستان دزفول از صدور حکم قصاص برای قاتل شهید سجاد دالمن مامور نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش دزفوری به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خوزستان، محمدیار ممبینی چهارشنبه گفت: سروان سجاد دالمن نهم مرداد ۱۴۰۰ در درگیری با سارقان مسلح از ناحیه سر مجروح و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد دادگاه و باتوجه به شهادت همراهان شهید در ماموریت و همچنین اقاریر صریح و دقیق متهم به هویت ع. ع در خصوص شب واقعه و نحوه شلیک به خودروی ماموران، بزه انتسابی وی در دادگاه کیفری یک خوزستان مستقر در دزفول محرز دانسته و باتوجه به درخواست خانواده مقتول، وی به قصاص نفس محکوم شد.

 ممبینی اظهارداشت: محکوم علیه در خصوص حمل و نگهداری غیرمجاز سلاح گرم کلاشینکف نیز به تحمل ۲ سال حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت قبلی محکوم شده است.

سرهنگ “روح اله گراوندی” فرمانده انتظامی دزفول روز یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ به رسانه‌ها اعلام کرد: ساعت ۲۳ شب گذشته افراد مسلح در محور “شوش – دزفول” به سمت گشت خودرویی پاسگاه “صفی آباد” تیراندازی کردند.

وی افزود: در این تیراندازی، مامور جان بر کف ناجا “سجاد دالمن” جمعی پاسگاه “صفی آباد” شهرستان دزفول بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا