اخبار دزفول

فضاسازی بیش از ۱۰۰ نقطه دزفول به مناسبت چهارم

خلاصه خبر
  • شهردار دزفول با اشاره به ویژه برنامه‌های شهرداری برای گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول گفت: فضاسازی بیش از ۱۰۰ نقطه شهر دزفول به همین مناسبت توسط شهرداری انجام شده است.

به گزارش دزفوری به نقل از ایرنا، سید محمد حسن عیسی زاده روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: جلسات متعددی برای گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول برگزار شده و شهرداری دزفول وظیفه ویژه‌ای در این زمینه دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری دزفول برنامه‌های خوبی با هماهنگی سایر دستگاه‌ها و نهادها به مناسبت روز دزفول اجرا خواهد کرد، ادامه داد: بسترسازی و فضاسازی شهری به مناسبت چهارم خرداد برعهده شهرداری بوده و در این راستا بیش از ۱۰۰ نقطه دزفول فضاسازی شده است.

شهردار دزفول آذین بندی شهر شامل نصب پرچم، ریسه و چراغ را از دیگر برنامه های شهرداری دانست و اظهارداشت: المان‌هایی در مناطقی از شهر که مورد اصابت موشک قرار گرفته‌اند، نصب می‌شود.

وی افزود: پنج تابلو نیز با هدف یادآوری مقاومت مردم دزفول با هماهنگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس این شهرستان در این نقاط نصب و اطلاعاتی از تعداد شهدا، زخمی‌ها، نام محله و تاریخ اصابت موشک درج می‌شود.

عیسی زاده برگزاری جشن‌ها و مسابقات فرهنگی ورزشی محله‌ها را از دیگر برنامه‌های شهرداری به مناسبت چهارم خرداد عنوان و بیان کرد: برنامه محوری روز مقاومت و پایداری و روز دزفول در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود که در حاشیه آن نمایشگاه توانمندی‌های دزفول و نمایشگاه ادوات نظامی برپا خواهد شد.

وی افزود: سرود و نمایش خیابانی، حرکت اتوبوس گردشگری در سطح شهر با تمرکز بر مناطق گردشگری دفاع مقدس، تکمیل دیوارنگاری زیر پل جدید، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نورافشانی و جشنواره پرواز بادبادک‌ها ویژه کودکان در هفته گرامیداشت روز دزفول انجام می‌شوند.

چهارم خرداد بهترین فرصت برای تبیین نقش مردم دزفول در دفاع مقدس است

عیسی زاده چهارم خرداد را فرصتی بی‌نظیر و ارزشمند برای تبیین نقش مردم دزفول در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: این روز میعادگاهی برای یادآوری نقش ما برای ادامه آن مسیر مقدس است.

=وی با بیان اینکه دزفول در پشت صحنه، خط نگهدار بود و با توجه به روحیه مقاومت و موقعیت جغرافیایی راهبردی مورد توجه دشمن قرار گرفت، افزود: اگر این شهرستان موقعیت خود را از دست می‌داد، تمام کشور با مشکل مواجه می‌شد.

=شهردار دزفول بیان کرد: جنگ تمام نشده و دشمن جنگ اقتصادی، اعتقادی، نرم و رسانه‌ای را علیه ما اعمال کرده است ولی مردم دزفول همچنان مانند دوران دفاع مقدس مقاوم ایستاده‌اند.

=وی افزود: بنا به تعبیر قرآنی باید برای مقابله با دشمن، خود را به سلاح مجهز کنیم که هر یک از جنگ‌های جدید سلاح خود را می‌طلبند.

=عیسی زاده همگرایی مسوولان شهری و کشوری را برای استفاده از ظرفیت چهارم خرداد ضروری دانست و اظهارداشت: درصورت فرصت سوزی در این روز به اهداف مدنظر نمی‌رسیم و توان نیروی انسانی و ارزشی از دست می‌رود.

وی افزود: حضور نیروی انسانی دزفول در مسوولیت‌های مختلف کشوری نشان دهنده مدیرسازی و انسان سازی این شهرستان است.

شهردار دزفول تنوع اقشار و اقوام در دزفول را یک فرصت و ظرفیت دانست و گفت: همراهی و اتحاد همه اقشار و اقوام در زمان جنگ، دوران سازندگی و امروز باعث شد دزفول امروز را شاهد باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا