اخبار دزفول

ایمنی اماکن عمومی دزفول باید بررسی شود

خلاصه خبر
  • رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: مقاوم سازی و ایمنی ساختمان ها و اماکن عمومی سطح شهر توسط شهرداری بررسی و نتایج آن به مدت ۱۵ روز به شورا اعلام شود.

به گزارش دزفوری از روابط عمومی شورای اسلامی شهر دزفول، محمد حسن پرآور در هشتاد و دومین نشست رسمی شورا حادثه تلخ تخریب ساختمان متروپل که موجب از دست دادن تعدادی از هم استانی هایمان شد را به مردم مصیبت دیده آبادان تسلیت گفت و ضمن همدردی با بازماندگان برای مجروحان این واقعه آرزوی شفای عاجل و بهبودی کامل کرد.

وی  عدم رعایت اصول شهرسازی و نظارت لازم را موجب این حادثه خونین عنوان کرد و گفت: این فاجعه حاصل ارتباطات نامعقول برای ساخت و سازهای مقرون به صرفه شخصی بدون در نظر گرفتن عواقب آن است.

وی با بیان اینکه غفلت دستگاه های اجرایی و نظارتی موجب بروز اینگونه حوادث جبران ناپذیر می شود، از عوامل برگزاری مراسم های چهارم خرداد قدردانی کرد و گفت: نقاط قوت و ضعف برنامه ها بررسی و جهت برگزاری باشکوه تر مراسم سال های آینده برنامه ریزی شود.

پرآور همچنین خواستار گرامیداشت مقام امامزاده محمدبن موسی کاظم(ع) آقا سبزقبا به عنوان چهارمین حرم مطهر اهل بیت در ایران شد و از مسوولان محلی برای جذب اعتبار برای اجرا و تکمیل پروژه های مناطق محروم و کم برخورددار قدردانی کرد و اظهارامیدواری کرد بزودی این پروژه ها اجرا شوند.

به گزارش ایرنا در این آیین، عبدالکریم گل پیچی طی حکمی از سوی امام جمعه، فرماندار، نماینده شهر در مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای اسلامی شهر دزفول به عنوان دبیر کمیته پیگیری راه اندازی صدا و سیمای مقاومت دزفول منصوب شد.

حمید صادق جولا معاون فرهنگی شهرداری دزفول نیز به فضاسازی گسترده شهری، جشن های محله های مقاومت، جشنواره پرواز بادکنک ها، مسابقات چندجانبه محلات، نصب تابلو یادمان شهدای موشکی و حرکت اتوبوس گردشگری با محوریت گردشگری دفاع مقدس اشاره کرد و اجرای این ویژه برنامه ها را نتیجه زحمات تمامی پرسنل شهرداری، کارگران زحمتکش و حمایت های شهردار عنوان کرد.

منبع
ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا