اخبار دزفول

محمدمهدی صافی رئیس دانشگاه آزاد دزفول شد

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، محمدمهدی صافی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدمهدی صافی

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از کلیه ظرفیت های معنوی، مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیئت علمی و کارکنان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.»

صافی با دارا بودن مدرک دکتری مهندسی پزشکی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول است که سوابق اجرایی ازجمله رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد دزفول و معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول را در کارنامه دارد.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های علی افروس رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا