اخبار دزفول

۲۷هکتار از اراضی بستر رودخانه بالارود در دزفول رفع تصرف شد

خلاصه خبر
  • مدیر اداره امور آب منطقه شمالغرب خوزستان گفت: عملیات آزادسازی و رفع تصرف ۲۷ هکتار از اراضی تصرف شده در بستر رودخانه بالارود حوزه دزفول انجام شد.

کیسان روئینیان صبح چهارشنبه در گفت و گویی افزود: پس از گزارش گشت و بازرسی و مهندسی رودخانه امور آب شمالغرب خوزستان مبنی بر دخل و تصرف غیرمجاز صورت گرفته در بستر رودخانه‌ بالارود، بخش حقوقی این امور با اخذ دستور قضایی از دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان دزفول، تصرفات غیرمجاز صورت گرفته در بستر رودخانه بالارود تخریب و اعاده به وضع سابق شد.

مدیراداره امور آب منطقه شمالغرب خوزستان اظهار داشت: این اقدام با همکاری اداره حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان و فرماندهی انتظامی و یگان ویژه شهرستان دزفول انجام شد.

وی ادامه داد: به منظور اعمال حاکمیت دولت و دستورهای مقامات قضایی کشور هرگونه ساخت و ساز در بستر رودخانه‌ها ممنوع است و همه دستگاه‌های اجرایی و افراد حقیقی و حقوقی باید قبل از هرگونه ساخت و ساز در بستر رودخانه‌های شهرستان دزفول از امور آب و سازمان آب و برق خوزستان استعلام‌های لازم را اخذ کنند تا متضرر نشوند.

روئینیان با قدردانی از دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول، حریم بانی سازمان آب و برق خوزستان و پرسنل امور آب شمالغرب خوزستان اضافه کرد: کار آزاد سازی اراضی بستر رودخانه‌های شهرستان دزفول ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا