اخبار دزفول

منطقه نوبهار دزفول بدون آینده نگری ساخته شده است

به گزارش دزفوری، محمد حسن پرآور عضو شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به ضرورت چاره اندیشی برای وضعیت اسناد عادی در دزفول گفت: بیش از ۸۵ درصد اسناد دزفول اسناد عادی است که این موضوع به چالشی مهم در این شهر تبدیل شده است.

وی ادامه داد: ممنوعیت صدور پروانه برای اسناد عادی بدون ارایه راهکار خود منجر به ایجاد فساد می‌شود به همین دلیل برای جلوگیری از فساد و تضییع حقوق مردم، شهر و شهرداری ضروری است تا با نشست مشترک شورا و شهرداری با دادگستری، فرمانداری و دستگاه‌های متولی نسبت به حل این چالش با استفاده از ظرفیت‌های قانونی اقدام شود.

پرآور با انتقاد از وضعیت نابسمان مناطق نوبهار و نوفرهنگ دزفول گفت: ساخت واحدهای مسکونی کوچک بدون آینده نگری و بدون در نظرگرفتن زیرساخت‌های خدماتی و شهری مانند مدرسه، اورژانس، مسجد و ایستگاه آتش نشانی موجب شده تا شهروندان ساکن در این منطقه با مسایل زیادی دست به گریبان باشند.

عضو شورای اسلامی شهر دزفول با بیان اینکه عرض کم خیابان‌های نوبهار به گونه‌ای است که پارک خودرو در کنار خیابان هم میسر نیست، افزود: باید نسبت به آینده این منطقه و مسایل آن چاره اندیشی شود و در هر مصالحه‌ای، آینده این منطقه نیز در نظرگرفته شود.

پرآور ادامه داد: منافع عامه مردم در توسعه شهر بر منافع شهرداری و مالکان ارجحیت دارد و باید این رویکرد مورد تاکید شهرداری دزفول باشد.

منبع
ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا