اخبار دزفول

مرکز خدمات جامع سلامت چغامیش دزفول بهره برداری شد

خلاصه خبر
  • مرکز خدمات جامع سلامت چغامیش دزفول روز سه شنبه با حضور نماینده دزفول در مجلس و جمعی از مسوولان این شهرستان به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در آیین بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت چغامیش به خبرنگار ایرنا گفت: این مرکز با مساحت یکهزار و ۵۱۲ مترمربع و ۶۴۰ مترمربع زیربنا در ۲ طبقه با ۳۳ میلیارد ریال اعتبار توسط دانشگاه علوم پزشکی دزفول و مجمع خیرین سلامت این شهرستان احداث شده است.

علیرضا خسروپناه با بیان اینکه این مرکز ۲ هزارو ۷۰۰ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد، افزود: این مرکز شامل قسمت‌های بهداشتی و خانه بهداشت با حضور مراقبین سلامت و قسمت‌های درمانی با حضور پزشک، ماما، پرستار و داروخانه است.

وی ادامه داد: خدمات بهداشت حرفه‌ای، بهداشت محیط، آزمایشگاه و دندانپزشکی نیز در طبقه دوم این مرکز ارایه می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به دیگر طرح‌های بهداشتی درمانی این دانشگاه بیان کرد: مرکز جامع خدمات سلامت خیبر نیز بهره برداری شده و مراکز جامع سلامت شهیون و سردشت نیز بهره برداری خواهند شد.

وی افزود: ۹ طرح محرومیت زدایی اغلب در روستاها در حال اجرا هستند و تا هفت ماه آینده بهره برداری خواهند شد؛ این طرح‌ها حدود ۵۰ هزار نفر از جمعیت را به صورت پراکنده پوشش می‌دهند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشکر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول بابت تلاش در زمینه ایجاد عدالت در زمینه بهداشت و درمان گفت: ساخت مراکز جامع خدمات سلامت در نقاط مختلف شهرستان موجب می‌شود بیماران از تردد به مرکز شهرستان خودداری و در کمترین زمان خدمات بهداشتی درمانی را دریافت کنند.

سید احمد آوایی افزود: امید است دانشگاه علوم پزشکی دزفول همچنان در راستای برقراری عدالت بهداشتی درمانی در سطح شهرستان گام بردارد. 

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی دزفول خدمات فراوانی به جامعه ارائه داده است، ادامه داد: بنده نیز از این دانشگاه حمایت می‌کنم ضمن اینکه روز گذشته نشستی با وزیر بهداشت و درمان برای تقویت این دانشگاه داشتم.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با هماهنگی رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول مشکلات این دانشگاه به وزیر بهداشت و درمان منتقل شدند و وی دستور رسیدگی به آنها را صادر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا