اخبار دزفول

۱۰ هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان دزفول باز پس گرفته شد

به گزارش دزفوری از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دزفول به دنبال پیگیریهای مستمر واحد حقوقی و یگان حفاظت این اداره صبح امروز یکشنبه مورخ ۴/۴/۱۴۰۲ در راستای اجرای دستور قضایی میزان ۱۰ هزار و ۸۰۰ متر مربع از اراضی ملی واقع در بخش سردشت شهرستان دزفول با همکاری پاسگاه انتظامی سردشت رفع تصرف شد.
محمد شفیعی زاده در ادامه ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به ریاست محترم دادگستری شهرستان دزفول و پرسنل خدوم و زحمت کش آن مجموعه اظهار داشت بی شک تسریع در روند تعیین تکلیف پرونده های زمین خواری و بازپس گیری اراضی ملی در شهرستان دزفول حاصل همکاری مجدانه مجموعه دستگاه قضا و همچنین دادستان محترم شهرستان دزفول است که بدین وسیله از تلاش های و زحمات آن ها کمال تشکر و قدر دانی دارم.
از ابتدای امسال بیش از ۲۴۳ هزار مترمربع از اراضی دزفول از دست متصرفان خلع ید شده و دو پرونده دیگر نیز درحال پیگیری قانونی است که ان شالله تا آخر این ماه رفع تصرف خواهد شد.
لازم به توضیح است شهرستان دزفول دارای بیش از ۳۷۰ هزار هکتار اراضی ملی و دولتی است که مسئولیت حفظ، حراست و تثبیت مالکیت آنها بر عهده اداره منابع طبیعی و آبخیزداری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا