اخبار دزفول

مرگ دو جوان موتور سوار زیر چرخ‌‌های تانکر آب در دزفول

خلاصه خبر
  • رئیس سازمان آتش نشانی دزفول از مرگ دلخراش دو جوان موتور سوار در تصادف با تانکر حمل آب خبر داد.

به گزارش دزفوری از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول روح الله بهشتی فرد درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۱۵ و پنج دقیقه امروز جمعه ۲۸ بهمن ماه این حادثه در جاده سردشت نرسیده به پارک جنگلی لاله به سامانه ۱۲۵ اعلام و دو اکیپ از آتش نشانان به محل حادثه اعزام شد.

بهشتی فرد افزود: در این حادثه که علت آن توسط پلیس راهور در دست بررسی است ، یکدستگاه موتورسیکلت هندا ۱۲۵ با یکدستگاه تانکر حمل آب برخورد کرد که متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده هر دو راکب موتور در دم جان باختند.

وی خاطر نشان کرد: اکیپهای عملیاتی دو ایستگاه شماره ۱ و ۴ زیبا شهر،آتش نشانان باقر مهرنما معاونت عملیات،مصطفی زمانی راد مسئول حراست سازمان،مهدی ملائکه زاده،رضا دوایی فر،سید فرهاد فخرایی،اقبال بیگ زاده،صادق معتمدفر.عباس بختیاری. سجاد عیسوند، احسان افریشم،سجاد یزدانی. محمد فرخ پور، غلامرضا هدایت و مهدی شریف زاده به محض حضور در محل، ضمن کنترل محل رفت و آمد خودروهای عبوری، با استفاده از جرثقیل خودروی امداد و نجات سازمان، اقدام به بلند کردن تانکر و بیرون آوردن هر دو جسد از زیر چرخهای خودرو نمودند که توسط عوامل اورژانس‌ به سردخانه باغ بهشت منتقل شدند.

رئیس آتش نشانی دزفول ضمن اظهار تاسف از حادثه بوجود آمده و ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان این حادثه از عموم مردم خصوصا جوانان عزیز خواست تا با رعایت اصول ایمنی و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی که حداقل آن استفاده از کلاه ایمنی و رعایت سرعت مجاز میباشد حافظ جان خود باشند تا شاهد اینگونه صحنه های دلخراش نباشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا