اخبار دزفول

کلاس‌های دانشگاه آزاد دزفول از ۶ آذر حضوری خواهد شد

با عنایت به دستورالعمل سازمان مرکزی در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های درسی نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و پیرو جلسه هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی دزفول مصوبات زیر اعلام شد:

از روز شنبه ۶ آذر ماه ۱۴۰۰، کلیه کلاس‌های درسی نظری با ظرفیت زیر ۳۰ نفر دانشجو و کلیه کلاس‌های عملی (بدون در نظر گرفتن ظرفیت)، در تمامی مقاطع تحصیلی (شامل دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی)، به صورت حضوری و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در محل دانشگاه تشکیل می‌گردد.

ارائه کارت واکسیناسیون در هنگام ورود به دانشگاه الزامی بوده و از ورود دانشجویانی که واکسینه نشده‌اند به کلاس درس جلوگیری به‌عمل می‌آید.

حضور دانشجو در کلاس‌های درسی الزامی است، لیکن از اساتید محترم درخواست می‌گردد با دانشجویانی که به دلیل شرایط کرونایی (با ارائه مستندات لازم) امکان شرکت در کلاس حضوری را ندارند، مساعدت فرمایند.

با توجه به تلاش‌های حوزه معاونت دانشجویی واحد در خصوص آماده‌سازی و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی، امکان اسکان دانشجویان محترم در خوابگاه های دانشگاه فراهم می‌باشد.

لیست دروس نظری دارای ظرفیت زیر ۳۰ نفر که به صورت حضوری تشکیل خواهند شد و محل تشکیل کلاس متعاقبا از طریق سایت دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا