اخبار دزفول

ارائه خدمات دندان پزشکی رایگان در مناطق روستایی دزفول

خلاصه خبر
  • تا کنون تعداد ۶۸۴۲ معاینه و خدمات درمانی دندان پزشکی در واحدهای دندانپزشکی تحت پوشش مرکز بهداشت دزفول به شهروندان ارائه گردیده است.

به گزارش دزفوری از روابط عمومی مرکز بهداشت دزفول، رئیس این مرکز در گزارشی از ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به برخی از گروه های هدف مناطق روستایی شهرستان خبر داد.

دکتر شفیعی نیا اظهار داشت: خوشبختانه مرکز بهداشت شهرستان دزفول به منظور دسترسی عادلانه به خدمات دندانپزشکی و ارتقاء سطح سلامت دهان و دندان جامعه،کلیه خدمات دندانپزشکی به کودکان ۶ تا ۱۴ سال، مادران باردار و مادران شیرده دارای فرزند زیر یک سال تحت پوشش بیمه های پایه و سلامت (تأمین اجتماعی، روستایی، خدمات درمانی، بیمه ایرانیان و نیروهای مسلح و…) ساکن روستا به صورت کاملا رایگان ارائه می نماید.

شفیعی نیا ادامه داد: مراکز خدمات جامع سلامت طالقانی (میانرود) شریعتی (صفی آباد)، خیبر، شمس آباد، سیاه منصور، سردشت و باغچه بان از جمله مراکزی هستند که آماده پذیرش بیماران در تمام ایام هفته می باشند.

همچنین سایر گروه های سنی تحت پوشش بیمه های پایه و سلامت نیز خدمات دندانپزشکی را با تعرفه دولتی دریافت می نمایند.

رئیس مرکز بهداشت دزفول در ادامه این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، تعداد ۶۸۴۲ معاینه و خدمات درمانی دندانپزشکی در واحدهای دندانپزشکی تحت پوشش مرکز بهداشت ارائه شده است و در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با مراقبت های صحیح و درمان به موقع شاهد کاهش بیماریهای دهان و دندان در جامعه باشیم.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. اگه مهمه براتون یه بار که شده اوضاع کارگران روزمزد شهرداری رو پیگیری کنیید که با امیدواری واهی دارند مث برده ازشون کار میکشن. وبا وجود دستور صریح رییس جمهور مبنی بر اینکه نباید دیگه نیروی روز مزد باشه هنوز هم سر لجبازی گروه های مختلف مسئولین متاسفانه این کار رو ادامه میدن.و مث من رو که ۵ ساله دارم به وعده های هر ساله و هر ماهه اینان سر کار میزارن.رسالت امروز شما خبرنگاران باید این باشه که حق مظلوم گرفته شه نه از یه سایت دیگه خبر کپی کنیین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا