اخبار دزفول

مهمترین معضل تیم‌ها و باشگاه‌های فوتبال دزفول مشکلات مالی است

خلاصه خبر
  • دبیر هیات فوتبال شهرستان دزفول گفت: هیات فوتبال شهرستان هیچ گونه درآمد و یا ردیف بودجه ای جهت اجرای اهداف و برنامه های خود ندارد که این موضوع به تنهایی اقدام فوری مسئولان شهری و روسای ادارات را جهت رفع مشکلات این هیات می طلبد

به گزارش دزفوری از روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان دزفول روز گذشته ۳۱ مرداد ماه جلسه هم اندیشی باشگاه های فوتبال شهرستان با حضور مدیران باشگاه ها و مربیان فعال شهرستان در اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه که ۳ ساعت به طول انجامید، امیر صحرایی دبیر هیات فوتبال شهرستان ضمن خوش آمد گویی به حاضرین، در خصوص آخرین وضعیت برگزاری مسابقات فوتبال شهرستان در رده های سنی
و شرایط برگزاری مسابقات توضیحاتی را ارائه نمود.

وی در بخش دیگر جلسه نسبت به کمبود ها و مشکلات فوتبال شهرستان با مدیران باشگاه ها به گفتگو پرداخت و اظهار کرد که در حال حاضر هیات فوتبال دزفول به عنوان متولی فوتبال شهرستان حتی از داشتن یک زمین جهت برگزاری مسابقات خود محروم است. هیات فوتبال شهرستان هیچ گونه درآمد و یا ردیف بودجه ای جهت اجرای اهداف و برنامه های خود ندارد که این موضوع به تنهایی اقدام فوری مسئولان شهری و روسای ادارات را جهت رفع مشکلات این هیات می طلبد.

صحرایی افزود : مهترین معضلِ حال حاضر تیم ها و باشگاه های فوتبال و همچنین هیات فوتبال شهرستان نبود اسپانسر و مشکلات مالی، عدم در اختیار داشتن زمین چمن مناسب جهت تمرین و مسابقه است.

وی اضافه کرد: با توجه به برآورد هزینه هر مسابقه فوتبال در شهرستان برای برگزاری لیگ امسال ، هر بازی بالغ بر ۱۰ الی ۱۵ میلیون ریال هزینه برای هیات فوتبال در برخواهد داشت.

در بخش دیگر این جلسه به حاضرین ۳ دقیقه وقت داده شد تا از نقطه نظرات آنها نیز جهت پیشبرد بهتر اهداف فوتبال شهرستان استفاده شود.

در بخش آخر این جلسه مسئولین کمیته های هیات از جمله کمیته آموزش و استعداد یابی و کمیته داوران آخرین وضعیت فعالیت کمیته های خود را شرح دادند که با توجه به‌ درخواست حاضرین جهت برگزاری دوره های مربیگری و داوری ، مسئولین کمیته ها قول مساعدت بیشتر در خصوص کلاس های آموزشی در سطح شهرستان و شهر های اقماری را دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا