دسته‌بندی نشده

نماینده دزفول: پایگاه چهارم شکاری دزفول قلب تپنده امنیت آسمان ایران و بخشی از خاک پر افتخار پایتخت مقاومت ایران دزفول قهرمان است

سید احمد آوایی نماینده مردم شریف شهرستان دزفول به همراه فرماندار، شهردار و دیگر مدیران ادارات شهرستان دزفول به مناسبت روز نیروی هوایی، در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول حضور پیدار کرد و با فرمانده و نیروهای این پایگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده دزفول، آوایی در این دیدار ضمن تبریک این مناسبت و‌ تقدیر از رشادت های تیزپروازان نیروی هوایی پایگاه چهارم شکاری دزفول گفت: روز نیروی هوایی و بیعت با شکوهشان با حضرت امام خمینی(ره) اتفاقی تاریخی و‌ ماندگار در کتاب پربار انقلاب اسلامی است و این روز را باید نماد ایمان،تعصب،استفامت و روحیه میهن پرستی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی دانست.

سیداحمد آوایی در ادامه با اشاره به واقعه دستگیری ریگی خاطر نشان کرد: روزی که هواپیمای ریگی در آسمان توسط نیروهای هوایی توقیف شد، زمان حضورم در مجلس هشتم بود. در همان مقطع طی مصاحبه ای اعلام کردم اگر تمام نیروهای لشگری و کشوری همچون جان بر کفان نیروهای هوایی به وظیفه خود خالصانه عمل کنند بسیاری از مشکلات کلیدی کشور حل خواهد شد.

نماینده مردم شریف دزفول پایگاه چهارم شکاری دزفول را یکی از استراتژیک ترین پایگاه های کشور دانست و افزود: در دوران جنگ تا به امروز افتخار آفرینی های این پایگاه در آسمان ایران اسلامی می‌درخشد و نام این پایگاه همواره با روحیه شهادت و‌ مقاومت عجین شده و از همین رو هیچگاه نام پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول از خاطر ملت ایران و به ویژه مردم شهید پرور دزفول پاک نخواهد شد همانطور که در مستندی که از خاطرات مقام معظم رهبری پخش شد ایشان نیز از رشادت های پایگاه چهارم شکاری دزفول به صورت ویژه یاد کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر ضرورت حمایت از نیروی هوایی ارتش تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه بنده در کمیسیون امنیت ملی مجلس هستم به طور کامل بر مشکلات و‌ کمبودها اشراف دارم و شاهد این موضوع هستم که نیروهای ارتش همواره بالاترین خدمات در حوزه های مختلف را ارائه کردند و برخود واجب می‌دانم در کمیسیون امنیت ملی مجلس پاسدار حقوق این عزیزان باشم.

سیداحمد آوایی در خاتمه از تلاش های شبانه روزی فرماندهی و پرسنل پایگاه تقدیر کرد و بیان داشت به تمام مدیران شهرستان دزفول به ویژه فرماندار و شهردار تاکید کردم در مسیر خدمات رسانی به این پایگاه از هیچ تلاشی دریغ نکنند چرا که این پایگاه قلب تپنده امنیت آسمان ایران و بخشی از خاک پر افتخار پایتخت مقاومت ایران، دزفول قهرمان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا