اخبار دزفول

هزار آندوسکوپی و کولونوسکوپی دولتی طی شش‌ماه در دزفول

خلاصه خبر
  • مسئول کلینیک های ویژه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر داد: از نیمه دوم اردیبهشت ماه امسال تا آبان ماه در حدود شش ماه ۶۲۰ آندوسکوپی و ۴۰۰ کولونوسکوپی با تعرفه دولتی انجام شده است.

به گزارش دزفوری از وبدا ،محمد رمن، اظهار داشت: از نیمه دوم اردیبهشت ماه تا پایان آبان ماه سال ۱۴۰۲ در حدود شش ماه، ۶۲۰ آندوسکوپی و ۴۰۰ کولونوسکوپی در کلینیک ویژه افشار با تعرفه دولتی انجام شده است.

مسئول کلینیک های ویژه دانشگاه اعلام کرد:راه اندازی بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی به عنوان تنهاترین مرکز دولتی در شمال استان خوزستان نقش مهمی در ارتقاء سلامت جامعه به ویژه تشخیص زود هنگام سرطان های دستگاه گوارشی داشته است.

رمن افزود: این مرکز مجهز به دستگاه های پیشرفته و به روز می باشد و برآورد هزینه خرید دستگاه ها بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال می باشد که کلیه هزینه های آن توسط وزارت بهداشت تأمین شده است.

مسئول کلینیک های ویژه دانشگاه یادآور شد: این مرکز همه روزه عصرها به غیر از روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات ارزنده و دولتی با یک دهم قیمت توسط پزشکان فوق تخصص گوارش می باشد.

در پایان مسئول کلینیک های ویژه دانشگاه از زحمات و پیگیری های اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در کلیه مراحل خرید تا نصب دستگاه ها تقدیر و تشکر نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا