اخبار دزفول

پلمب ۱۰ واحد صنفی ضایعات فروشی در دزفول

خلاصه خبر
  • فرمانده انتظامی دزفول از اجرای طرح کنترل، نظارت و ساماندهی ضایعات فروشی ها و پلمب ۱۰ واحد صنفی ضایعاتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش دزفوری از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “روح اله گراوندی ” در بیان جزییات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی دزفول در راستای اجرای طرح کنترل و نظارت ضایعات فروشی ها و به منظور پیشگیری از سرقت و خرید اموال مسروقه ، از کلیه واحدهای صنفی ضایعات فروشی به صورت محسوس و نامحسوس در این شهرستان بازدید کردند.
او افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات تخصصی پلیسی و بررسی های میدانی ۱۰ واحد صنفی ضایعات فروشی متخلف را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی به دلیل خرید و فروش اموال مسروقه و غیر مجاز ، پلمب کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به این که متهمان به همراه پروندهای متشکله به مراجع قضائی معرفی شدند ؛ تصریح کرد: در این طرح مقادیری اموال مسروقه از قبیل: پمپ های آب ، درب های فلزی فاضلاب های شهری اداره آب و گاز ، لوله های تخلیه چاه و … کشف شد.
سرهنگ گراوندی در خاتمه بیان داشت : اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس جهت پیشگیری از سرقت به صورت مستمر ادامه داشته و از شهروندان انتظار داریم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا