اخبار دزفول

تجلیل از ۴۳ معلم نمونه دزفول

به گزارش دزفوری، سرپرست آموزش و پرورش دزفول روز دوشنبه در  آیین تجلیل از برگزیدگان ملی برنامه جلوه‌های ویژه معلمی در سالن ایثار این شهرستان از زحمات معلمان در دوران کرونا قدردانی کرد و گفت: معلمی شغل مهمی بوده و به همین میزان مسوولیت این قشر زیاد است.
امیر ظاهرطحان با بیان اینکه معلمان مانند انبیای الهی هدایتگری انسان را برعهده دارند، افزود: ۲ نفر از معلمان خوزستان به عنوان نمونه‌های کشوری انتخاب شدند که یکی از آنها دزفولی است.
وی ادامه داد: ۱۵ معلم نیز در سطح استان به عنوان معلم نمونه انتخاب شدند که سه نفر از آنها دزفولی است.
سرپرست آموزش و پرورش دزفول از معلمان دزفول به عنوان معلمانی  تلاشگر، زحمتکش و متعهد یاد کرد و گفت: همه مدیران آموزش و پرورش دزفول در دوره‌های مختلف تلاش کردند و در مدت خدمت سربلند بودند که ادامه راه آنها باعث افتخار است.

 امام جمعه شهر امام دزفول نیز در این آیین با بیان اینکه علم با سواد متفاوت است، اظهارداشت: پیامبر سواد نداشت ولی برانگیخته و معلم شد.
حجت الاسلام احمد فیض الاسلام با بیان اینکه معلم تکمیل کننده مکارم اخلاق است، افزود: متاسفانه هنوز جایگاه معلم به درستی شناخته نشده است.

وی ادامه داد: معلم نباید دغدغه حقوق و مسکن داشته باشد بلکه باید تهی از استرس باشد تا بتواند وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.
امام جمعه شهر امام دزفول بر ضرورت پرداختن به دغدغه‌های معلمان تاکید کرد و گفت: مسوولان باید وظیفه خود را در قبال معلمان به خوبی انجام دهند.

به گزارش دزفوری از ایرنا در این آیین که با اجرای سرود دبستان تمدن همراه بود از اعظم مهران‌پور به عنوان معلم نمونه کشوری، فرشته شیرک زاده و مرضیه باباخانی زاده به عنوان معلمان نمونه استانی و ۴۰ معلم نمونه شهرستانی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

منبع
ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا