اخبار دزفولویژه

افتتاح مرکز طب کار و آزمایش سلامت رانندگان در دزفول

به گزارش ایرنا رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دزفول در آیین افتتاح این مرکز گفت: در این مرکز که برای تایید سلامت رانندگان راه اندازی شده آزمایش هایی چون شنوایی سنجی، بینایی سنجی و سایر آزمایش  های روانی و جسمی رانندگان انجام می شود .
محمدمهدی شریف با بیان اینکه این مرکز توسط بخش خصوصی افزود: تاکنون  این مرکز در دزفول وجود نداشت و رانندگان برای انجام این آزمایش ها  به مرکز استان و شهرهای همجوار مراجعه می‌کردند.
وی افزود: رانندگان برای تمدید کارت هوشمند خود باید آزمایش های سلامت را انجام دهند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دزفول اظهارداشت: اداره حمل و نقل جاده‌ای ناظر این مرکز است و حدود ۲هزار راننده خودرو  سنگین  از جمله کامیون،  کامیونت،  اتوبوس برون شهری و  رانندگان خودروهای دارای کارت هوشمند می توانند برای تایید کارت خود و انجام آزمایش ها به این مرکز مراجعه کنند .
وی همچنین  خواستار تسریع در راه اندازی  شهرک حمل و نقل کالا در دزفول شد و گفت:با راه اندازی شهرک حمل و نقل کالا بیشتر مشکلات شهرستان دزفول در خصوص حمل کالا مرتفع می شود.
شریف افزود:  ۱۰ هکتار زمین برای راه اندازی شهرک حمل و نقل دزفول اختصاص یافته است.

سیداحمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس نیز در این آیین از مدیران خواست از محافظه کاری پرهیز کرده و با جدیت پیگیر طرح ها و پروژه‌های شهرستان دزفول باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا