اخبار دزفول

افزایش نرخ نان فانتزی در دزفول ممنوع است

به گزارش دزفوری، باتوجه به اینکه در چند روز گذشته زمزمه‌هایی از طرف برخی تولیدکنندگان نان فانتزی، مبنی بر افزایش قیمت محصولات تولیدی این کارگاه‌ها شنیده شده، شهروز فرحمندپور رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی دزفول اظهار کرد: فعلا هیچگونه تصمیمی برای افزایش قیمت اتخاذ نشده و هرگونه افزایش قیمتی، گرانفروشی محسوب شده و با واحد خاطی به شدت برخورد میشود.

وی افزود: روند تعیین قیمت بدینگونه است که موضوع و درخواست مربوطه باید در کارگروه ساماندهی گندم، آردونان توسط کارگروهی مشخص و متخصص مطرح شود و درصورت تصویب نسبت به تعیین قیمت‌ها و آنالیز نرخها تصمیم گیری شده و در مرحله بعد، ضمن اطلاع رسانی، افزایشها تحت نظارت دستگاههای مربوطه انجام میشود.

رییس اداره غله دزفول گفت: تا کنون هیچگونه درخواست رسمی در این خصوص نداشته‌ایم و این موضوع اصلا در کمیسیون مربوطه مطرح نبوده است.

وی ادامه داد: براین مبنا چنانچه تولیدکننده‌ای اقدام به افزایش نرخ نمود، از مصادیق گرانفروشی و تخطی از قانون محسوب شده و باتوجه به اینکه موضوع عموم مردم را در بر میگیرد، بدون اغماض و بااشد مجازات با متخلف برخورد خواهد شد.

فرحمندپور تصریح کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخطی میتوانند با شماره تلفن ۱۲۴ و یا ۴۲۳۲۲۰۲۲ مراتب را به بازرسان مربوطه اعلام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا