اخبار دزفول

برپایی نمایشگاه پدافند غیرعامل نیروی زمینی ارتش در دزفول

خلاصه خبر
  • نمایشگاه پدافند غیرعامل نیروی زمینی ارتش روز یکشنبه با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان ادارات دزفول در تیپ ۲۹۲ زرهی برپا شد.

به گزارش دزفوری از ایرنا یگان‌های خدماتی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول و ادارات خدمات رسان و عملیاتی این شهرستان نظیر هلال احمر، شرکت گاز، آتش نشانی، شرکت توزیع برق و اورژانس در این نمایشگاه حضور داشتند.

تیپ ۲۹۲ زرهی و دستگاه های اجرایی دزفول ادوات رزمی، حمام صحرایی، پخت نان سیار، درمانگاه سیار، اتوبوس آمبولانس و سایر ادوات مورد نیاز در زمان بحران را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از برپایی این نمایشگاه را توجه مردم به اهمیت پدافند غیرعامل دانست و گفت: این نمایشگاه به مناسبت روز مدیریت بحران برپا شده است.

سرهنگ ابراهیم دلسوزی افزود: نمایشگاه پدافند غیرعامل در راستای آشنایی مردم و مسئولان شهری با ظرفیت‌های ارتش برای مقابله با بحران‌ها و نشان دادن توانمندی‌های یگان‌های خدماتی نیروی زمینی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان شهری برپا شده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه پدافند غیرعامل با همکاری همه ادارات خدمات رسان دزفول شامل اداره برق، گاز، آتش نشانی و مدیریت بحران شهرستان دزفول برپا شده است تا با توانایی‌های یکدیگر آشنا شوند.
فرمانده تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول با بیان اینکه این هماهنگی‌ها باعث سریعتر انجام شدن امور در مواقع بحرانی می‌شود، گفت: روز گذشته نیز رزمایش جنگ نوین و پدافند غیرعامل در تیپ ۲۹۲ زرهی برگزار و نحوه پاکسازی عوامل میکروبی، هسته‌ای و شیمیایی تمرین شد.

ستون مردم یاری تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول در این نمایشگاه به صورت رژه خودرویی از مقابل جایگاه عبور و به سمت یکی از روستاهای دزفول برای ارائه خدماتی نظیر توزیع آب آشامیدنی و دارو عزیمت کردند.

تانک تی ۷۲ اس نیز در این نمایشگاه اقدام به اجرای یک عملیات برای کور کردن دید دشمن فرضی کرد.

به گزارش ایرنا تیپ ۲۹۲ زرهی سرلشکر شهید آزادی( تیپ ۲ زرهی) از جمله یگان‌های نظامی مستقر در شهرستان دزفول در کنار دیگر یگان‌های نیروهای مسلح و بسیج در طول هشت سال حماسه و ایثار در عملیات‌های مختلف حضوری مقتدرانه داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا